اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

رسانه ها با «روشنگری» توطئه های دشمن را خنثی کنند

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در شرایط کنونی که دشمن به دنبال ایجاد آشوب در مملکت است رسانه های ما باید با روایت درست جلوی تحقق اهداف دشمن را بگیرند.

رسانه ها با «روشنگری» توطئه های دشمن را خنثی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی معبودی در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که ظهر امروز در امامزاده حسین برگزار شد، اظهار کرد: امروز در دنیا با ۲ دسته خبرنگار رو به رو هستیم، دسته اول خبرنگاران زینبی و دسته دوم خبرنگاران یزیدی که با معکوس نشان دادن واقعیات، سعی در تشویش اذهان عمومی دارند.

وی افزود: بسیاری از فتنه های بزرگ در طول تاریخ با روشنگری و قلم خبرنگاران زینبی خاموش شده و در شرایط کنونی نیز که دشمن به دنبال ایجاد آشوب در مملکت است رسانه های ما باید با روایت درست جلوی تحقق اهداف دشمن را بگیرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خاطر نشان کرد: خبرنگاران چشمان تیز بین جامعه هستند که با تحت تاثیر قرار نگرفتن از جنگ روانی دشمن، تهدیدات آن ها را به فرصت تبدیل می کنند و در مسیر روشنگری گام بر می دارند.

حجت الاسلام معبودی یاد آور شد: قزوین جزو استان هایی است که فضای رسانه ای حرفه ای در آن جریان دارد و فعالان رسانه ای استان در روایت وقایع پیشتاز هستند.

معبودی در پایان با اشاره به اینکه اگر شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایشان نبود بدون تردید هیچ تحولی در جامعه دینی صورت نمی گرفت، گفت: خبرنگاران جامعه اسلامی در طول سال های اخیر نشان دادند که با اطلاع رسانی صحیح در کنار ملت بصیر، غیور و موقع شناس کشور ایستاده اند.

گفتنی است در پایان این مراسم که از سوی سپاه صاحب الامر(عج) و با همکاری سازمان بسیج رسانه استان قزوین برگزار شد، از تعدادی از خانواده های شهدا و رسانه های فعال در حوزه جهاد تبیین و پوشش اخبار سپاه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول