اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«مطالبه گری» نباید منجر به ناامیدی مردم شود

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: مطالبه گری ضرورت دارد اما نباید منجر به ناامیدی مردم شود از این رو مسائلی که تخصصی است نباید در تریبون و یا فضاهای عمومی مطرح شود.

«مطالبه گری» نباید منجر به ناامیدی مردم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ظهر امروز سرهنگ محمد اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز به مناسبت هفته خبرنگار از دفتر خبرگزاری فارس در قزوین بازدید کرد.

در جریان این دیدار سرهنگ طاهر خانی اظهار کرد: رسانه باید همانند آیینه عمل کند به گونه ای که موضوعات خوب‌‌ و بد را به صورت منصفانه و متعادل مورد توجه قرار دهد.

وی افزود: اگر رسانه صرفا به انتشار موضوعات خوب بپردازد و از اعلام واقعیات خودداری کند معاندین مشکلات و مسائل را با چاشنی های بیشتر و بزرگتر مطرح و جلوه می دهند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز همچنین یاد آور شد: مطالبه گری ضرورت دارد اما نباید منجر به ناامیدی مردم شود از این رو مسائلی که تخصصی است نباید در تریبون عمومی مطرح شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول