اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

فارس من| مطالبه مردم بابت تکمیل پروژه‌‌های مسکن‌ مهر‌/ آخرین آمار از مسکن‌‌های مهر باقی‌مانده

32 هزار و 191 واحد مسکن مهر معادل 14.8 درصد واحدهای باقی‌مانده پیشرفت فیزیکی کمتر از 30 درصد را تجربه می‌کنند که دولت سیزدهم طبق برنامه خود، این پروژه‌ها را تکمیل می‌کند و تحویل مردم خواهد داد.

فارس من| مطالبه مردم بابت تکمیل پروژه‌‌های مسکن‌ مهر‌/ آخرین آمار از مسکن‌‌های مهر باقی‌مانده

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی مخاطبان سامانه فارس من با ثبت سوژه‌ای تخت عنوان «پرونده‌های ناتمام مسکن مهر تعیین تکلیف شوند» خواستار پیگیری این سوژه شدند.

خبرگزاری فارس برای پیگیری این سوژه به سراغ مخاطب ثبت‌کننده این سوژه رفت، وی در گفت‌وگو با فارس گفته است: بیشتر از 10 سال است که تعدادی از مسکن مهرها ناتمام مانده و عده زیادی که ثبت‌نام کرده‌اند سال‌ها بلاتکلیف هستند.

این متقاضی مسکن مهر خواستار شده است: خواهشاً پیگیری کنید و مسکن مهرهای ناتمام را به اتمام برسانید و این مشکل مردم را حل کنید.

این مخاطب تاکید کرد: مسکن مهرهایی در شهر تهران موجود است که در دولت مهرورزی برای ساختمان‌های مسکونی مسکن مهر اختصاص داده شده بود که سالهای سال هیچ پیگیری نشده‌اند و در دولت روحانی کاملاً مورد بی‌توجهی قرار گرفتند.

* جزئیات مسکن مهرهای باقیمانده

به گزارش فارس، به استناد گزارش مستند وضعیت طرح مسکن مهر، تا انتهای بهمن‌ سال 1400، تعداد 216 هزار و 388 واحد مسکن مهر شهری که به وسیله بانک مسکن تامین مالی شده‌اند، تکمیل نشده و به دست متقاضیان واجد شرایط نرسیده است.

از تعداد واحد مسکونی بیان شده، 32 هزار و 191 واحد مسکونی معادل 14.8 درصد از واحدهای باقی‌مانده پیشرفت فیزیکی کمتر از 30 درصد را تجربه می‌کنند.

علاوه بر این، 66 هزار 989 واحد مسکونی معادل 31 درصد از واحدهای مسکونی پیشرفت بین 30 تا 75 درصد دارند و 117 هزار و 208 مسکن معادل 54.2 درصد از مسکن‌های تکمیل نشده نیز پیشرفت فیزیکی بین 75 الی 100 درصد را برای خود به ثبت رسانده‌اند.

انتهای پیام/ ت 40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول