اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کاهش ۹۰ درصدی میزان آبدهی منابع آبی کرمانشاه/ دانش‌آموزان «پلیس آب» می‌شوند

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، از کاهش ۹۰ درصدی میزان آبدهی بسیاری از منابع آبی استان به نسبت سنوات قبل خبر داد.

کاهش ۹۰ درصدی میزان آبدهی منابع آبی کرمانشاه/ دانش‌آموزان «پلیس آب» می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به کاهش نزولات جوی طی سنوات گذشته در کشور و به تبع در کرمانشاه که از این نظر با کم‌ترین میزان بارش بدترین استان در سراسر کشور بوده، حال به سختی می‌توانیم همه شهرها و روستاها را تأمین آب کنیم.

وی از کاهش ۹۰ درصد میزان آبدهی بسیاری از منابع آبی استان به نسبت سنوات قبل خبر داد و گفت: در حال حاضر در برخی از نقاط استان به خصوص در مناطق روستایی، بسیاری از چاه‌ها خشک شده و دیگر توان آبرسانی ندارند؛ مجبور هستیم به صورت سیار آبرسانی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به وضعیت حال حاضر رعایت مدیریت مصرف برای همه مردم امری ضروری و الزامی است تا بتوانیم توزیع عادلانه‌ای داشته باشیم به طوریکه الان در خیلی از شهرهای استان همچون کرمانشاه، هرسین، سرمست و... منابع تأمین آب نگران‌کننده است.

وی در ادامه اشاره‌ای به برنامه‌های آموزشی و بازدارنده شرکت آبفای استان داشت و افزود: در بخش برنامه آموزشی عمده کار ما با مدارس و دانش‌آموزان و همچنین ارگان‌های فعال در کارهای فرهنگی است. پلیس آب را برای دانش‌آموزان مجددا راه‌اندازی خواهیم کرد.

داودی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای بانوان، تدارک برنامه‌های در بحث صرفه‌جویی در صداد و سیما و شبکه‌های مجازی را در قالب برنامه‌های آموزشی بیان کرد.

این مسؤول در توضیح برنامه بازدارنده شرکت، گفت: اداراتی که بیشترین مصارف را دارند به مدیر مربوطه تذاکراتی داده می‌شود و در بحث مشترکان هم پله‌های مصرف مطرح است که با مصرف بیشتر، پله‌های مصرف بیشتر و هزینه‌ها بالا می‌رود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول