اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

پنج شهر بازی سرپوشیده در بانه پلمب شد

رئیس اداره استاندارد شهرستان‌های سقز و بانه گفت: پنج شهر بازی سرپوشیده در بانه که استانداردهای لازم را در تجهیزات، ساخت و محل نصب رعایت نکرده بودند پلمب شدند.

پنج شهر بازی سرپوشیده در بانه پلمب شد

آزاد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بانه اظهار داشت: تمام تجهیزات شهربازی‌ها مشمول استاندارد اجباری هستند در صورتی که استانداردها را رعایت نکنند شهربازی پلمب می‌شود.

رئیس اداره استاندارد شهرستان‌های سقز و بانه ادامه داد: در شهربازی‌هایی که استاندارد نداشته باشد اگر اتفاقی برای کسی پیش بیاید مشمول بیمه نمی‌شود و هیچگونه خسارتی جبران نمی‌شود.

رضایی گفت: در راستای استانداردسازی شهربازی‌ها بازدیدها و بازرسی‌های میدانی انجام شده که استاندارد پنج شهربازی در بانه با استانداردهای مورد نظر مطابق نداشت و با حکم دادستانی شهرستان و واحد حقوقی اداره کل استاندارد کردستان پلمب شد.

وی با اشاره به شرایط استاندارد شهربازی‌ها اضافه کرد: الزام استاندارد برای تجهیزات بازی شامل 3 مرحله ساخت، نصب و بهره‌برداری است که برای دریافت تاییدیه استاندارد باید هر 3 مرحله تحت نظارت کارشناسان ذیربط انجام شود.

رئیس استاندارد شهرستان‌های سقز و بانه از شهروندان درخواست کرد: تا زمانی که از استاندارد شهربازی‌ها اطمینان حاصل نکردند از مراجعه به این اماکن خودداری کنند.

انتهای پیام/2330/76

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول