اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

روز خبرنگار امسال فرصت مغتنم تبیین و تبلیغ فلسفه عاشورا است

مسؤول بسیج رسانه هرمزگان گفت: همزمانی روز خبرنگار در امسال با ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی، فرصت مغتنمی برای تبیین و تبلیغ فلسفه عاشورا است.

روز خبرنگار امسال فرصت مغتنم تبیین و تبلیغ فلسفه عاشورا است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد رسول جلالی رئیس بسیج رسانه استان هرمزگان امروز بمناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: این روز فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و شهدای عرصه رسانه است.

وی با بیان این که شهدای خبرنگار گمنام بسیاری در جامعه ما از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون فعالیت داشته‌اند که با قلم، دوربین و ابزار رسانه‌ای خویش، منادی آزادی، آزادگی و حق طلبی بودند، خاطرنشان کرد: تقارن هفته خبرنگار با ماه محرم، مسئولیت خطیر اصحاب رسانه در  تبیین  محتوا و حقیقت پیام ائمه، بویژه پیام نهضت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و حادثه کربلا را سنگین‌تر می‌کند.

رییس سازمان بسیج رسانه هرمزگان ادامه داد: در حقیقت این اتفاق فرصتی مغتنم در جهت تبیین و تبلیغ حقانیت فلسفه عاشورا و قیام کربلا محسوب می‌شود و آزادگی، اخلاص، ایثار، ولایت مداری، پای بندی به اصول اخلاقی و انسانی، توکل به خداوند درس‌های بزرگ عاشورا و قیام کربلاست و فعالان حوزه رسانه می توانند با انتقال پیام عاشورا به جهانیان، نقش ممتاز خود را در ابلاغ حق و حقیقت به نحو احسن ایفا کنند.

به گفته جلالی، امروزه عرصه رسانه‌ها از تنوع زاید الوصفی  برخوردار است و در عصراطلاعات شاهد انتقال انفجار گونه پیام از طرق مختلف همچون شبکه‌های اجتماعی،‌ وبلاگ‌ها، میکرو وبلاگ‌،‌ پادکست، ویکی‌، رسانه های برخط و غیر برخط هستیم که طبیعتا این گونه‌ها و ابزارها  فرصتی مغتنم را در جهت تعمیق و انتقال مفاهیم ارزشی و اخلاقی و انسانی فراهم می آورد که باید از آن نهایت بهره را برد.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول