اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هزینه مشاوره انتخاب رشته در هرمزگان اعلام شد

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: متاسفانه برخی از سودجویان و مشاور نماها نیز وارد بحث انتخاب رشته کنکور می شوند که خانواده‌ها به آنان اعتماد نکنند.

هزینه مشاوره انتخاب رشته در هرمزگان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان امشب از راه اندازی ۲۴ پایگاه انتخاب رشته در استان خبر داد و بر اهمیت فرایند انتخاب رشته و تاثیر آن در زندگی افراد تاکید نمود و گفت: انتخاب رشته یکی از مهمترین انتخاب های هر فرد پس از پایان تحصیلات متوسطه است. این انتخاب به دلیل تاثیر زیادی که در تعیین سرنوشت افراد دارد بایستی با دقت و حساسیت انجام شود، که مشاور در این زمینه نقش مهمی را ایفا می کند.

 وی افزود: متاسفانه برخی از سودجویان و مشاور نماها نیز وارد بحث انتخاب رشته کنکور می شوند و با تبلیغات گسترده و کذب و انتخاب رشته نادرست آسیب های جبران ناپذیری به دانش آموزان و خانواده های آنان وارد می کنند.

قویدل در پایان گفت: هزینه انجام مشاوره مطابق دستور العمل اعلام شده در مرکز استان ۳ میلیون ریال، در مناطق ۲ میلیون ریال می باشد.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول