اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار امارات و بحرین به اتباع خود در فلسطین اشغالی؛ تماس هنیه و مقام قطری

در پی پاسخ راکتی مقاومت به حمله اسرائیل، امارات و بحرین به شهروندان خود در فلسطین اشغالی هشدار دادند و از سوی دیگر وزیر خارجه قطر و رهبر حماس درباره حمله تل‌آویو تلفنی صحبت کردند.

هشدار امارات و بحرین به اتباع خود در فلسطین اشغالی؛ تماس هنیه و مقام قطری

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، امارات و بحرین از اتباع خود در فلسطین اشغالی خواستند مراتب احتیاط را به جا آوردند.

سفارت امارات در تل‌آویو در توییتر خود نوشت: از شهروندان حاضر در اسرائیل می‌خواهیم اقدامات احتیاطی و دستورالعمل‌های ایمنی صادره از مقامات اسرائیلی را رعایت کنند.

سفارت بحرین در تل‌آویو نیز نوشت: از شهروندان بحرینی در اسرائیل خواسته می‌شود احتیاط کنند و به دستورالعمل‌های رسمی اعلام شده عمل کنند.

تماس تلفنی هنیه و وزیر خارجه قطر

از سوی دیگر «اسماعیل هنیه» رهبر حماس با «محمد بن عبدالرحمن» وزیر خارجه قطر درباره حمله کنونی رژیم صهیونیستی به غزه تحت عنوان «صبح صادق» تلفنی صحبت کرد .

هنیه ضمن تاکید بر ضرورت توقف این حمله گفت: جنایات علیه ملت ما در غزه نشان دهنده نیات خصمانه‌ای است که اشغالگران با بهانه‌های واهی دارند.

در همین ارتباط، وزیر خارجه قطر جمعه (دیروز) در بیانیه‌ای حمله جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه را به شدت محکوم کرد و خواستار اقدام فوری جامعه بین‌الملل جهت توقف آن شد.

حملات رژیم صهیونیستی تا با این لحظه منجر به شهادت ۱۲ تن و مجروح شدن ۸۰ نفر در نوار غزه شده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول