اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حزب‌الله: تلاش دشمن برای جلوگیری از دستیابی مقاومت به سلاح راهبردی شکست خورد

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله گفت، علیرغم تمام تلاش دشمنان، مقاومت به سلاح راهبردی دست پیدا کرده و کاری از دست دشمن برنمی‌آید.

حزب‌الله: تلاش دشمن برای جلوگیری از دستیابی مقاومت به سلاح راهبردی شکست خورد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سید هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله طی یک سخنرانی در مراسم عزاداری محرم در«بعلبک» گفت، تلاش دشمنان برای جلوگیری از دستیابی مقاومت به سلاح راهبردی و تعادل‌شِکَن شکست خورد، مقاومت به این سلاح دست پیدا کرده و دشمن برای بازدارندگی، نمی‌تواند کاری انجام دهد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی لبنان «ان ان ای»،وی افزود: باید در همه میدان‌ها حضور داشته باشیم و تحت تأثیر تبلیغات رسانه‌ای که می‌خواهد قدرت ما را هدف بگیرند، قرار نگیریم.

صفی‌الدین در ادامه بر ضرورت تقویت مقاومت و راهبرد در راستای ناامید کردن دشمن تأکید کرد و گفت: دشمن زمانی که  ناامید شود عقب‌نشینی می‌کند. زمانی که فهمید ما از ثروت دریایی خود نمی‌گذریم مجبور به عقب‌نشینی شد، زمانی که از فهمید ما از موشک‌های خود نخواهید گذشت عقب نشست، پنج سال است که این موضوعات را دنبال می‌کند و چیز جدیدی نیست.

وی در پایان تصریح کرد: این همه ارعاب و تهدید به خاطر عقب‌‎نشینی است، راهبرد ما باید پیشروی باشد. پس از این همه تجربه، پیروزی و دستاورد، ما نباید ابدا به فکر عقب‎‌نشینی بیفتیم.

در همین ارتباط، اخیرا «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله لبنان گفت،  اگر اسرائیلی‌ها می‌دانستند که مقاومت چه برای تأسیسات نفتی و نظامی‌شان تدارک دیده، شب‌ها خوابشان نمی‌برد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول