اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توضیحات آبفا در خصوص رفع مشکل آب دیشموک کهگیلویه

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت:ایستگاه های پمپاژ آب شرب شهر دیشموک و روستاهای بخش چاروسا کهگیلویه وارد مدار بهره برداری شد.

توضیحات آبفا در خصوص رفع مشکل آب دیشموک کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس بعد از گذشت چند روز از بارندگی های شدید مونسون تلاش برای رفع مشکلات به وجود آمده در حوزه آب، راه، کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.

اسفندیار برخه در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: پس از چندین شبانه روز تلاش و زحمات طاقت فرسای کارکنان خدوم آبفا و با نصب دو دستگاه الکتروپمپ 73 و 110 کیلووات در محل ایستگاه های پمپاژ آب شرب بیسیتون و فارتق، ایستگاه های مذکور وارد مدار بهره برداری شدند.

وی بیان کرد: مشکل کاهش فشار شبکه آبرسانی و قطعی آب که از چند روز پیش بوجود آمده بود با تلاش نیروهای عملیاتی آبفا و پس از زحمات فراوان مرتفع شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بارندگی و سیل شدید، ایجاد مشکل در منابع تامین آب و نوسانات برق در ایستگاه های پمپاژ، علل اصلی ناپایداری و قطعی آب ایجاد شده در شبکه آب شرب این شهر و روستاهای بخش چاروسا بود.

برخه عنوان کرد: جا دارد از صبر و حوصله مردم شهر دیشموک و تعدادی از روستاهای بخش چاروسا، و مطالبه گران مردمی بویژه سازمان مردم نهاد و تلاش همکاران آبفا تقدیر و تشکر کرد.

 وی گفت: از بازدید میدانی و حضور امام جمعه، بخشدار، شورای اسلامی دیشموک و فرماندار کهگیلویه و مسئولین و هیئت های همراه کننده که از نزدیک زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای کارکنان آبفا را مشاهده و حضورشان موجبات تجدید روحیه و قوت قلبی برای همکاران این دستگاه بود، تشکر می کنم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویداحمد خاطرنشان کرد: ضروری است مشترکین نسبت به صرفه جویی در مصرف آب و همچنین تعبیه و نصب مخزن ذخیره آب خانگی اقدام نمایند تا در چنین مواقعی با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول