اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه موقت قشم: دشمن برای به انحراف کشیدن اسلام برنامه ریزی کرده است

امام جمعه موقت قشم گفت: دشمن برای اینکه ظرفیت های بی نظیر، بی بدیل و درصورت لزوم، تهاجمی اسلام را به انحراف بکشاند برنامه‌ریزی‌های عمیقی می‌کند.

امام جمعه موقت قشم: دشمن برای به انحراف کشیدن اسلام برنامه ریزی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام محمدسعید آخوندی امام جمعه موقت قشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قشم اظهار داشت: دشمن امروز با تبلیغات مسموم رسانه‌ای و ترویج فرهنگ غرب در استفاده از مواد مخدر و مشروبات الکلی و نظایر آن جان جوانان ما را مستقیم نشانه گرفته است.

وی اظهار داشت: یکی از درس‌هایی که ما می توانیم از عاشورا بگیریم این است که مدیران، مسوولین و بزرگان ما باید در عرصه های مدیریتی کشور پیشتاز باشند و مثل امام حسین علیه السلام برای حفظ جان مردم خودش و خانواده اش را به میدان کارزار بیاورند تا به جان و دین مردم خطر نیفتد.

خطیب جمعه قشم یادآور شد: مدیران و مسؤولین باید جلودار کارهای انقلابی باشند و برای حفظ جان مردم و مال مردم پیش‌قدم باشند.

وی گفت: عاشورا به ما این درس را می دهد که هر کسی و هر دولتی که خون مظلومی را بریزد در واقع خودش را سرنگون کرده است.

حجت الاسلام آخوندی، مردمی بودن را از دیگر درس‌های عاشورایی خواند و افزود: ما باید قدم از قدم برنداریم مگربرای مردم، از این رو آنچه که رهبر معظم انقلاب ‌در دیدار با ائمه جمعه به آن اشاره داشتند این بود که امام جمعه هر شهر باید به صورت پدرانه به اقشار مختلف جامعه توجه داشته باشد. 

وی با اشاره به سفرهای چند وقت گذشته بن سلمان به کشورهای اروپایی اظهار داشت: این قاتل اره به دست که به التماس آمریکایی ها، اروپایی ها و فرانسوی ها افتاده و دُم خودش را برای آنها تکان می دهد از این غافل است که به سمت دولت هایی رفته که خود رو به افولند.

امام جمعه موقت قشم گفت: شاهزاده قاتل باید بداند با ریختن خون بیش از ۱۰ هزار کودک یمنی عمر آل سعود به آل سقوط تبدیل شده است.

وی ادامه داد: آغاز حکومت جهانی امام مهدی (عج) با انقلاب حضرت امام روح الله(ره) رقم خورد، امروزی که من و شما در آن قرار داریم بِینَ الطُّلوعَین، طول اول انقلاب امام روح الله(ره) و طول دوم انقلاب جهانی و حکومت یکپارچه و واحد حضرت مهدی است.

حجت الاسلام آخوندی با بیان اینکه اگر به تکالیف خود عمل کردیم جزو یاران و اصحاب موعد شده و در غیراینصورت بی گمان با دستی تهی این دنیا را پشت سر خواهیم گذاشت، افزود: اگر کسی بمیرد و به وظایف خود نسبت به امام زمانش عمل نکند و کسب معرفت نکند نسبت به امامش مرده به نوع مردن در زمان جهالیت است.

وی با اشاره به اینکه در قبل از ظهور امتحانات الهی به اوج خودش خواهد رسید گفت: قرآن می فرمایید، امتحانات الهی که برای کفار عذاب خواهد بود هر چه به ظهور نزدیکتر شویم برای مومنین و مومنات بیشتر خواهد شد.

امام جمعه موقت قشم با طرح این سوال که چه کسانی می توانند از این امتحانات سر بلند خارج شوند، افزود: کسانی که به وظایف و تکالیفی که پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) برای ما مشخص کردند، عمل کنند؛ یکی از آن تکالیفی که پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) به آن تذکر دادند این است که بدانیم در ساعت بعد حساب داریم و قیامت در پیش است و این جهان هستی، دایمی نیست.

وی اظهار داشت: دشمن با جنگ رسانه‌ای که بر علیه سیدالشهدا علیه السلام به راه می اندازد حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را یک قدرت طلب خارجی و مخالف آرامش و ثبات اجتماعی معرفی می‌کند.

حجت الاسلام آخوندی با اشاره به اینکه دشمن با بکارگیری این قدرت رسانه ای فرصت های ما را تبدیل به تهدید می کند، خاطرنشان کرد: این قدرت رسانه ای در هر زمانی وجود دارد، فرصت بودن مردم در محضر سیدالشهدا(ع) را با جنگ رسانه ای علیه امام حسین(ع) می کند و این اتفاق در جامعه ما هم در حال تکرار است.

انتهای پیام/88074

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول