اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ساختار مدیریت بحران کارشناسانه نیست

امام جمعه بهمئی گفت: ساختار مدیریت بحران ساختار کارشناسانه نیست چرا که باید کارشناسان متناسب با هر شهر مکان خانه ها و مسیرهای آب، شناسایی شوند تا دچار خسارت نشویم.

ساختار مدیریت بحران کارشناسانه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی حجت‌الاسلام محمدیوسف افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی در خطبه‌های امروز نماز اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری وظیفه امام جمعه ارتباط حسنه و پدرانه با مردم است.

وی ادامه داد: امام جمعه نقش سخنگوی انقلاب را ایفا می کند و وظیفه اش بسیار مهم است و کلام و مطالبی که بیان می کند باید به روز و مفید باشد.

امام جمعه شهرستان بهمئی در خصوص فروش پهبادهای ایرانی به روسیه گفت: این فروش یا عدم فروش پهباد همین قدر که دشمن تحت فشار روحی است برای ما بسیار مفید است و نتیجه اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیاست.

وی ادامه داد : آمریکایی ها در توافقات برجام، با طراحی یک سناریو مشخص همزمان ۶ شرکت بین المللی که قرار است با ما مبادلات تجاری داشته باشند تحریم می کنند و این نشان از ذات شیطانی آنهاست و بازهم نیت آمریکایی ها بر دنیا روشن می شود.

افروغی در خصوص نسل جدید سانتریفیوژ های ایران گفت: دنبال بمب هسته ای نیستیم و نخواهیم بود چرا که امام خامنه ای اینگونه فتوا داده اند.

حجت‌الاسلام افروغی در خصوص حوادث سیل های اخیر در کشور گفت : ساختار مدیریت بحران ساختار کارشناسانه نیست چرا که باید کارشناسان متناسب با هر شهر مکان خانه ها و مسیرهای آب، شناسایی شوند تا دچار خسارت نشویم.

وی ادامه داد : زیر ساخت ها باید به صورت کامل از قبل آماده باشد تا در لحظه اتفاق و وقوع به دنبال حل مشکل سیل یا زلزله نباشیم تا کمتر دچار گرفتاری شویم.

وی در پایان در خصوص برگزاری نماز ظهر عاشورا در شهرستان بهمئی گفت: همه مردم شهرستان در یک نقطه مشخص و با رعایت پروتکل های بهداشتی تجمع برای برگزاری نماز داشته باشیم‌.

انتهای پیام/

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول