اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

١٠٠٠ قطعه زمین برای ساخت مسکن در اختیار جوانان بوشهری قرار می‌گیرد

استاندار بوشهر از واگذاری ١٠٠٠ قطعه زمین برای ساخت مسکن در این استان خبر داد.

١٠٠٠ قطعه زمین برای ساخت مسکن در اختیار جوانان بوشهری قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای سیاست‌های عدالت اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از تدابیر و سیاست‌های رهبر معظم انقلاب و ابلاغ دولت انقلابی آیت الله رئیسی است، به متقاضیان ثبت نام کننده در طرح ملی نهضت مسکن، زمین واگذار می‌شود.

وی گفت: اولین مرحله واگذاری زمین در شهر بندر ریگ به منظور احداث مسکن ملی آغاز شد.

استاندار بوشهر افزود: تا پایان هفته دولت یک‌هزار قطعه زمین برای ساخت واحد مسکونی در شهرها در اختیار جوانان واجد شرایط این استان قرار می‌گیرد تا بتوانند با بهره مندی از تسهیلات بانکی صاحب مسکن شوند.

محمدی زاده ادامه داد: علاوه بر آنکه یک ثروتی را وارد زندگی جوانان کرده باشیم، آنها بتوانند در آینده برای فرزندان خود نیز این واحدها را به دو یا سه طبقه تبدیل کنند.

وی عنوان کرد: این برنامه ریزی انجام شده است و تصمیم داریم که زمین به متقاضیان واگذار کنیم و در تمام شهرستان‌هایی دارای زمین از شمال تا جنوب استان همه ارضی شناسایی شده، عملیات تفکیک اراضی انجام و قراردادها در حال امضاء و آماده شدن است.

استاندار بوشهر توضیح داد: شهرهای که زمین کمی در اختیار است بیشتر بر ساخت آپارتمان تمرکز شده و که در حال حاضر برای ۴۰ هزار واحد مسکونی در سطح استان زمین تأمین شده است.

محمدی زاده خاطرنشان کرد: در هر شهری که امکان واگذاری زمین ویلایی وجود داشته باشد زمین ویلایی و اگر زمین کم باشد به‌طور آپارتمان واگذار می‌شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول