اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اولتیماتوم معاون استاندار خراسان رضوی به مدیران در اجرای قوانین عفاف و حجاب

معاون استاندار خراسان رضوی گفت : مدیرانی را که در اجرای قوانین عفاف و حجاب ترک فعل کنند به دستگاه قضایی معرفی می کنیم.

اولتیماتوم معاون استاندار خراسان رضوی به مدیران در اجرای قوانین عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید هادی طباطبایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: با دستگاه قضایی به منظور اجرای جدی و دقیق شاخص های عفاف و حجاب و لزوم رعایت و نظارت بر آنها توسط مدیران، هماهنگی لازم را به عمل آورده ایم تا در صورت ارائه گزارشات فصلی به آنان و عدم نظارت مؤثر مدیر مربوطه، مدیر را به دستگاه قضا معرفی نماییم. 

وی افزود: بازرسان شاخص‌های عفاف و حجاب را در دستگاه‌های دولتی مورد ارزیابی قرار می‌دهند و نتایج این ارزیابی‌ها ، چهار گزارش سه ماهه خواهد شد که به مدیران ارائه می‌شود.

 معاون استاندار خراسان رضوی با اعلام اینکه بازرسان حق تذکر و برخورد با کارکنان را ندارند، افزود: همه مسئولیت ها در این خصوص بر عهده مدیر دستگاه است.

طباطبایی با اشاره به اینکه در قرارگاه عفاف و حجاب استان ، تقسیم بندی عرصه های مختلف جامعه انجام و شاخص‌های عفاف و حجاب مشخص شده است، گفت: نحوه برخورد با بی حجابی و بدحجابی در اماکن عمومی مانند پیاده روها، اتوبوس، مترو، فرودگاه و راه آهن با نحوه برخورد در ادارات دولتی متفاوت است، ضمن اینکه مجری اعمال قانون نیز متفاوت است، در اماکن عمومی، وظیفه نظارت و اعمال قانون با نیروی انتظامی است و در ادارات دولتی این وظیفه را مدیران ارشد دستگاه بر عهده دارند.

وی شرایط فرمانداری ها را نیز مانند سایر ادارات دولتی عنوان و اضافه کرد: نظارت بر فرمانداری ها نیز مانند سایر دستگاههای دولتی است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول