اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

واکنش نماینده مجلس به انتصاب درفرمانداری نیشابور

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای منویات رهبری هرگز در عزل و نصب‌ها دخالت نکردم

واکنش نماینده مجلس به انتصاب درفرمانداری نیشابور

احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار کرد: بحث تفکیک قوا موضوعی مشخص در قانون اساسی است و مجلس شورای اسلامی وظیفه قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین  را بر عهده دارد و وظیفه دولت اجرای قوانین است.

وی با اشاره به عدم دخالت دولت در سوال، استیضاح، تحقیق و یا تفحص مجلس از وزرا، اظهار کرد: نمایندگان مجلس نیز نباید در عزل و نصب در سطح شهرستان‌‌ها دخالت کنند.

نماینده مردم نیشابور،فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری در خصوص عدم دخالت قوا در اجرای وظایفشان، تصریح کرد: بنده هیچ زمانی در عزل و نصب‌ها دخالت نکردم البته اگر مقام مسئولی مشورت بخواهد، مشکلی ندارد اما دخالت کاملا مرزش مشخص و ممنوع است.

ارکانی در واکنش به سخنان مطرح شده در خصوص انتصاب معاون فرماندار نیشابور، گفت: از روز اول به  فرماندار نیشابور گفته شد که مستقل، مقتدر و آزاد وظایف خود را انجام داده و اجازه دخالت را به کسی ندهد. ابوطالب جوان باید تصمیم بگیرد چه کسی را به عنوان معاونش انتخاب کند و البته پاسخگوی این انتخاب هم باید باشد.

وی ادامه داد: فرماندار نیشابور هم این موضوع را قبول کردند. از این رو به نظر من هر کسی در مرزهای قانونی خودش حرکت کرده و هیچ زمانی اختلاف و تداخل پیش نمی‌آید.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول