اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

جانی برای باغستان های استان قزوین نمانده است

رئیس مجمع نمایندگان مجلس استان قزوین و نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی بر رفع مشکلات میراث فرهنگی در استان قزوین و تعیین تکلیف مسائل موجود در این حوزه تاکید کرد.

جانی برای باغستان های استان قزوین نمانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رجب رحمانی پیش از ظهر امروز در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی و تشکل های مردم نهاد که با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سالن شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه های میراث فرهنگی و اوقاف،  در استان قزوین مشکلات و درگیری هایی وجود دارد که نیازمند تمهیدات لازم است تا تکلیف مردم روشن شود. 

وی به معضل موجود در خصوص باغستان های استان قزوین اشاره کرد و افزود: باغستانهایی وجود دارد که چیزی از آنها باقی نمانده است. 

نماینده مردم تاکستان در مجلس ادامه داد: مقام معظم رهبری در سفر به استان قزوین در سال 82 به طور ویژه از مردم، سرداران و...  تجلیل کردند و وزیر میراث فرهنگی هم شناخت عمیقی به استان قزوین دارند. 

رحمانی اضافه کرد: در استان شدن قزوین وزیر میراث فرهنگی و مرحوم علی کردان از وزرای فقید کشور بسیار کمک کردند و حق زیادی بر گردن استان دارند و نظر مجمع نمایندگان مجلس هم توسعه و تقویت استان است و منسجم و متحد برای آبادانی استان گام بر می دارند. 

وی خطاب به محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی به عنوان مزاح خاطرنشان کرد: وزیر میراث فرهنگی،  گردشگری و صنایع دستی را از استیضاح و سوال نترسانید و به عنوان یک نیروی قوی،  هر آنچه در توان دارند به کار خواهند بست و از ولایی ترین و مخلص ترین مسئولانی است که قلبش برای کشور و نظام می تپد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول