اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

امسال ۸۵ میلیارد تومان صرف عمران دهگلان می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال۱۴۰۱ قریب به ۸۵میلیارد تومان صرف عمران و آبادانی در شهرستان دهگلان خواهد شد.

امسال ۸۵ میلیارد تومان صرف عمران دهگلان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان پرویز اوسطی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دهگلان اظهار کرد: ۸۵ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ در حوزه‌های مختلف شهرستان هزینه خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیران بصورت جهادی و مطالبه‌گر در میدان باشند و با مطالبه اعتبارات شهرستانی از مدیران کل و با توجه به شرایط اقلیمی نسبت به استارت و به نتیجه رساندن پروژه‌های مختلف اقدام کنند.

وی مهمترین دغدغه را توسعه زیرساخت در شهرستان عنوان و اضافه کرد: در صورت تکمیل زیرساخت‌ها بسترهای مناسب اشتغال، رفاه و آرامش مردم فراهم می‌شود.

اوسطی در ادامه به بحث راه‌های روستایی گریزی زد و ضمن تذکر خواستار تسریع در پیمان‌سپاری و شروع عملیات‌های اجرایی راهسازی در مناطق مختلف شد.

حمید معتصمی فرماندار دهگلان هم ضمن اشاره به بندهای مهم و مختلف توزیع اعتبارات در بخش‌های مختلف به توزیع عادلانه اعتبارات در بخش های مختلف اشاره و عنوان کرد امیدواریم تخصیص‌ها صددرصدی باشد تا بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده برسیم.

فرماندار دهگلان در ادامه توسعه راه‌های روستایی ،عمران در روستاها، آموزش و پرورش،کشاورزی، بهداشت و درمان، فرهنگ و هنر و… را از اولویت‌های توزیع اعتبارات در شهرستان عنوان و اضافه کرد امیدواریم با تزریق اعتبارات ویژه سفر ریاست محترم جمهوری در فعالیت های مختلف شهرستان شاهد جهش چشمگیری باشیم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول