اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بازدید عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از دفتر خبرگزاری فارس اصفهان

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر خبرگزاری فارس استان اصفهان با مدیر و خبرنگاران فارس در اصفهان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

بازدید عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از دفتر خبرگزاری فارس اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیرحسین بانکی‌پور نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس استان اصفهان با مدیر و خبرنگاران فارس در اصفهان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

 

 

در ابتدای این دیدار محسن آنالویی مدیر خبرگزاری فارس استان اصفهان با اشاره به اقدامات مهم خبرگزاری فارس در راستای امیدآفرینی گفت: رویکرد خبر خوب اقدام مهمی است که با همراهی مردم و مخاطبان در خبرگزاری فارس آغاز شده و مردم راوی اخبار خوب خواهند بود.

وی با اشاره به استقبال میلیونی مخاطبان از سامانه فارس من گفت: در استان اصفهان مطالبات مردمی ثبت شده در این سامانه از مسؤولان مربوطه پیگیری خواهد شد و رسانه‌ای خواهد شد و بسته به تعداد امضاهایی که برای سوژه ثبت می‌شود سطح پیگیری خبرنگاران نیز متفاوت خواهد بود.

 

 

 

خبرگزاری فارس وجه تمایز خود را بر موضوع خبر خوب تعریف کند

بانکی‌پور در این دیدار با اشاره به اهمیت خبر خوب اظهار کرد:رسانه‌ها ویژگی‌های شخصیتی متفاوتی از جمله پرخاشگری، بذله‌گویی،مثبت‌اندیشی و ... دارند اما در شرایط فعلی رسانه‌ها به منفی‌بافی و حالت اعتراضی روی آورده‌اند و در این باره مسابقه می‌گذراند که اثر بدی بر روحیه مردم، فرهنگ جامعه، علقه وطنی و... خواهد داشت.

وی افزود: نیاز است خبرگزاری فارس وجه تمایز خود را بر موضوع خبر خوب تعریف کند زیرا جامعه در عین حال که در حال انتقال اخبار منفی است، از شنیدن اخبار منفی خسته شده در صورتی‌که قرآن کریم افرادی که ناقل اخبار آلوده هستند را لعن می‌کند.

مشروح این دیدار منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول