اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

رئیس کمیته امداد: با تمام توان برای جبران خسارت سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد اقدام می‌شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اعلام مسائل و شرایط سیلاب در این استان به مرکز کشور، گفت: از تمام توان و ظرفیت برای کاهش مشکلات و جبران خسارات سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در نقاط محروم استفاده می‌شود.

رئیس کمیته امداد: با تمام توان برای جبران خسارت سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد اقدام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در دیدار با استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تقدیر و تشکر از استاندار و تیم مدیریت بحران، مسؤولین و مردم این استان‌، تصریح‌کرد: در بازدید میدانی که از مناطق خواهیم داشت مسائل را مورد بررسی قرار داده و شرایط را به مرکز کشور اعلام می کنم.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایطی که این استان دارد از همه توان و ظرفیت‌ها برای کاهش مشکلات و جبران خسارات به خصوص مناطق محروم و از جمله برای افراد تحت حمایت این نهاد بکار خواهم گرفت.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار ضمن تشکر و خوش آمدگویی به رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: وضعیت اسفبار کهگیلویه وبویراحمد در خسارات ناشی از سیلاب‌های اخیر را به آیت‌الله رئیسی برسانید.

سیدعلی احمدزاده اظهار داشت: اولویت اول در بارش ها، جان مردم بود و تلاش کردیم تا تلفات جانی نداشته باشیم.

استاندار ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد در این بارش ها در بخش‌های زیرساخت، راه های روستایی و عشایری، آب شرب، کانال های کشاورزی، مزارع پرورش ماهی و باغات دچار خسارت زیادی شده است.

استاندار با بیان اینکه، مناطق روستایی و عشایری این استان آسیب جدی دیده‌اند و برخی از آنها همه زندگیشان را از دست داده اند،  تاکید‌کرد: بایستی نگاه ویژه‌ای به کهگیلویه و بویراحمد شود.

وی تصریح کرد: برای کاهش تلفات جانی و خسارات هشدارهای جدی قبل از بارش ها داده شد، خودم در نماز جمعه هشدارهای لازم را دادم و به خوبی از طریق صدا و سیما، رسانه ها و فضای مجازی اطلاع رسانی صورت گرفت و ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار پیامک هشدار هم  ارسال شد.

استاندار تاکید کرد: همه گروه‌ها را فعال کردیم، حوزه بحران با جدیت پای کار بود، تمام تجهیزات و امکانات را بکار گرفتیم  و تلاش زیادی شد تا تلفات جدانی در استان نداشته باشیم اما عمق خسارات نباید در پشت نداشتن تلفات جانی ناگفته بماند و نادیده گرفته شود.

استاندار تصریح کرد: تیم های کمک‌رسان و خدماتی فعال هستند و تیم های ارزیاب در حال برآورد خسارات است.

انتهای پیام/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول