اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

رفع مشکل برق مناطق سیل زده در کهگیلویه

فرماندار کهگیلویه گفت: مشکل قطعی برق در نقاط وقوع سیلاب رفع شده و مشکلی در این زمینه نداریم.

رفع مشکل برق مناطق سیل زده در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی درباره وضعیت شهرستان کهگیلویه در پی بارش های مونسون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته بارش‌های شدیدی در شهرستان داشتیم که بارندگی در نقاط شهری بخش سوق  و ارتفاعات و مناطق روستایی  بخش‌های چاروسا و دیشموک باعث خسارات و مشکلات زیرساختی  بخصوص در شبکه برق شد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه مشکل مربوط به  ایستگاه برق شهرستان نبوده است اضافه کرد:  با همکاری خوب مدیریت بحران برق و حضور میدانی مدیرکل شبکه توزیع از خیلی موارد خسارت جلوگیری و با تلاش پرسنل این شرکت خطوط انتقال مرمت و به مدار بازگشت.

وی افزود: مشکل قطعی برق در نقاط وقوع بارش سیلابی رفع شده و مشکلی در این زمینه نداریم و تردد در جاده‌های اصلی برقرار است.

موسوی با بیان اینکه در راه‌های فرعی و روستایی مشکلاتی وجود دارد که همکاران راهداری در حال انجام کار هستند خاطرنشان کرد: بارش‌ها همچنان طی امروز و فردا در نقاط مختلف شهرستان ادامه دارد و هنوز برآورد خسارت به طور کامل انجام نشده است.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول