اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سنگ تمام هلال احمر دنا در کمک به عشایر و مردم سیلاب‌زده دنا+تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر دنا گفت: هلال احمر دنا چند روز قبل از بارندگی ها با کلیه نیروها و امکانات در آماده باش کامل به سر می بردند و از روز شروع بارندگی ها پس از اولین گزارش وقوع سیل فورا به منطقه سیل زده اعزام شدند .

سنگ تمام هلال احمر دنا در کمک به عشایر و مردم سیلاب‌زده دنا+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، هلال احمر دنا از روز اول بارندگی های مانسونی پا به پای عشایر و مردم آسیب دیده بوده است.

داریوش محسنی رئیس جمعیت هلال احمر دنا گفت: هلال احمر دنا چند روز قبل از بارندگی ها با کلیه نیروها و امکانات در آماده باش کامل  به سر می بردند و از روز شروع بارندگی ها پس از اولین گزارش وقوع سیل فورا به منطقه سیل زده اعزام شدند و شروع به امداد رسانی کردند و علاوه بر امداد رسانی توزیع  بسته های اقلام  مورد نیاز و مواد غذایی از جمله (چادر پتو، بسته معیشتی، موکت، پلاستیک و …..) بین عشایر مناطق سیل زده و اهالی روستاهای بهرام بیگی،شبلیز و کره توزیع کردند.

محسنی اظهار داشت: هلال احمر دنا با همراهی معاون عمرانی استاندار، فرماندار دنا، مدیرکل راهداری، شهردار سی سخت و جمعی از مدیران با عشایر منطقه گردنه بیژن دیدار و بسته های مواد غذایی و گرمایشی بین آنها توزیع کردند.

محسنی اظهار کرد: پس از خبر گرفتار شدن  ۵ نفر در آب گرفتگی‌ها و سیل منطقه عشایری دیو هاشم روستای کره سفلی دنا بلافاصله با همکاری سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور و جمعیت هلال احمر استان فارس یک فروند بالگرد امداد و نجات به استان اعزام و با کمک تیم امداد و نجات کوهستان  جمعیت هلال احمر دنا در محل حادثه حضور یافتند و توانستند ۴ خانم و یک پسر بچه عشایر را که دربین آبگرفتگی ها و سیلاب محصور شده و راه دسترسی و جاده های منتهی به آن منطقه نیز از بین رفته بود را نجات دهند. 

محسنی گفت: تا هر زمانی که نیاز باشد برای کمک رسانی در دورترین نقطه شهرستان در آماده باش کامل خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول