اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رشته المپیکی ۱۹ ماه بدون رئیس!

تیراندازی همدان با سه دوره حضور در المپیک، ۱۹ ماه است که بدون رئیس اداره می‌شود.

رشته المپیکی ۱۹ ماه بدون رئیس!

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ثبت‌نام از نامزدهای انتخاباتی هیات تیراندازی از ابتدای هفته آغاز شده و تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت. علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان هم وعده داده که بعد از روند ثبت‌نام، سریعا دستگاه ورزش تدارک برگزاری انتخابات را خواهد دید تا بعد از ۱۹ ماه بالاخره این ورزش المپیکی رئیس خود را بشناسد.

حال سوال مطرح می‌شود که چرا تیراندازی با این حجم از افتخارات ملی و فراملی باید ماه‌ها در برزخ بلاتکلیفی روزگار بگذراند؟ گرچه تمام این ماه‌ها در دوران مدیریت حمید سیفی در ورزش همدان گذشت و حتی طبق شنیده‌های خبرنگار فارس، مدیرکل قبلی ورزش و جوانان در آخرین مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی، رأی خود را در دقیقه ۹۰ تغییر داد تا حواشی این ورزش بیش از پیش شود.

مجمعی که در آن سیدناصر محمودی رئیس قبلی هیات تنها نامزد بود، اما تنها با پنج رأی برابر هفت رأی ممتنع مجمع، نتوانست دوباره خود را بر مسند ریاست تیراندازی همدان بنشاند.

از آن به بعد هیات تیراندازی با سرپرستی اداره شد و نکته جالب اینکه افرادی ورزش المپیکی همدان را اداره کرده‌اند که کوچک‌ترین قرابتی با این ورزش نداشته و ندارند.

سرپرست این هیات که پیشتر معاونت اداره کل ورزش و جوانان را عهده‌دار بوده، سابقه‌ای در این ورزش ندارد و دبیر هیات هم به‌واسطه آشنایی با رئیس قبلی هیات به این مسئولیت درآمده. آن هم در شرایطی که تیراندازی همدان سرشار از مهره‌های توانمند است که در کلکسیون افتخارات خود، عناوین متعدد جا داده و اتفاقا روابط بهتر و نزدیک‌تری با فدراسیون دارند.

در دیدار اخیر اعضای این هیات ورزشی با مدیرکل ورزش هم فقط سرپرست و دبیر تیراندازی حضور داشته‌اند و این همه ورزشکار و مربی و قهرمان عملا در نظر گرفته نشده‌اند.

با این حال امیدواریم سرپرست فعلی نقشی در چیدمان مجمع ایفا نکند و دستگاه ورزش زمینه برگزاری انتخاباتی سالم را فراهم کند تا تیراندازی با این همه افتخار به روزهای خوب و آرام خود برگردد.

انتهای پیام/ 3140

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول