اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پایداری شبکه برق استان سمنان/ خسارات سیل برطرف شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: خسارات وارد شده بر اثر سیل به قسمت‌هایی از تأسیسات برق دو شهرستان این استان برطرف شد و شبکه برق پایدار است.

پایداری شبکه برق استان سمنان/ خسارات سیل برطرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد حسینی‌نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خسارات وارد شده بر اثر وقوع سیل به قسمت‌هایی از تأسیسات توزیع برق دو شهرستان این استان برطرف شد و هم‌اکنون شبکه برق استان پایدار است.

وی گفت: پس از پیش‌بینی و اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وضعیت قرمز، بلافاصله جلسه کمیته مدیریت بحران در این شرکت با حضور اعضا و مدیران توزیع برق شهرستان‌های استان تشکیل شد و هماهنگی لازم مبنی بر آمادگی 100 درصدی کلیه واحدها برای رفع خسارات احتمالی ناشی از طوفان و سیلاب به عمل آمده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: با وقوع سیل چند روز گذشته در برخی مناطق، به‌ویژه منطقه غرب استان، خسارت‌هایی به شبکه و تجهیزات برقی وارد آمده که با حضور به‌موقع اکیپ‌های اجرایی این شرکت، مشکلات حادث‌شده برطرف شد و شبکه به حالت اولیه درآمده است.

حسینی‌نژاد عنوان کرد: خسارات وارده به شبکه توزیع برق، مربوط به تجهیزات برق‌رسانی روستای بهورد، قسمتی از شهرک صنعتی و محدوده شهرک مسکونی راه آهن گرمسار و همچنین روستای امامزاده ذوالفقار و برخی مناطق شهر آرادان است.

وی افزود: شکستگی 18 اصله پایه برق، یک‌هزار و 400 متر سیم پارگی و خسارت به تجهیزات شبکه شامل دو مورد آسیب‌دیدگی سکسیونر گازی، مفصل، سرکابل، کات اوت فیوز و یک دستگاه پست کامپکت است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان خاطرنشان کرد: خسارت وارده به شبکه و تأسیسات توزیع برق این استان، مبلغ 9 میلیارد و 151 میلیون ریال برآورد می‌شود.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول