اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

خسارت سیل در تیران و کرون با اقدامات راهداری به حداقل رسید

رئیس اداره حمل و نقل و جاده‌ای تیران و کرون با بیان اینکه با اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام شد خسارت سیل در تیران و کرون به حداقل رسید، گفت: در طول این سیل محوری مسدود نشد و خسارت شدیدی به محورها و تخریب پل‌ها وارد نشد.

خسارت سیل در تیران و کرون  با اقدامات راهداری به حداقل رسید

بهنام پاکدامن رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تیران و کرون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به سیل اخیر در استان اظهار داشت: از روز ۶ مرداد ماه با توجه به پیش‌بینی‌ها و هشدارها شروع بارش‌ها در سطح حوزه استحفاظی شهر تیران و کرون را شاهد بودیم، این بارش‌ها در جمعه ۷ مرداد ماه به حداکثر میزان خود رسید.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی در راستای پیشگیری و مهار سیل اقداماتی در نقاط بحرانی شهرستان از قبیل احداث سیل‌بند، تخلیه و لایروبی پل‌ها و ابنیه‌ها، احداث کانال برای دفع آب‌های سطحی و جاری و شناسایی مسیرها برای احتمال سیلاب برای هدایت و کنترل و جمع‌شدگی آب به صورتی که کمترین خسارت را به محور و ابنیه و راه‌ها بزند، انجام شد.

پاکدامن بیان کرد: اکیپ‌های عملیاتی و عوامل راهداری با بیش از ۱۵ دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین و ۵ دستگاه خودرو سبک با استقرار در نقاط بحرانی شهرستان تیران و کرون در آماده‌باش بودند.

 

رئیس اداره حمل‌و‌نقل و جاده‌ای تیران و کرون با بیان اینکه با اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام شد خسارت سیل در تیران و کرون به حداقل رسید، ادامه داد: در این سیل دستگاه‌های امدادی و سایر نیروها چه از لحاظ نیرو و ادوات و ماشین آلات آمده بودند و با اقداماتی که انجام شد، در طول این سیل محوری مسدود نشد و خسارت شدیدی به محورها و تخریب پل‌ها وارد نشد.

وی با بیان اینکه برای ساعاتی توقف و عبور و مرورها کوتاه مدت ناشی از سیل بر روی محور اتفاق افتاد و خسارت این سیل جزئی بود، گفت: با همکاری نیروهای راهداری و سایر دستگاه‌ها در اسرع وقت ترددها به صورت روان جریان یافت و هیچ مسدودی نداشتیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول