اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

قلع و قمع ۷ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در جویبار

مدیر جهاد کشاورزی جویبار گفت: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها ۷ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی مرغوب کشاورزی بخش شهری و مرکزی شهرستان جویبار قلع و قمع شد.

قلع و قمع ۷ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در جویبار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جویبار، غلامرضا سعیدی مدیر جهاد کشاورزی جویبار، اظهار کرد: برای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، ۷ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی مرغوب کشاورزی بخش شهری و مرکزی شهرستان جویبار قلع و قمع شد.

وی با بیان اینکه مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز را در سال جاری تشدید کرده است، افزود: عملیات قلع و قمع این ساخت و سازهای غیرمجاز با دستور دادستانی اجرا می‌شود که براساس آن ۲۰ هزار مترمربع از زمین‌های مرغوب کشاورزی این شهرستان آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی جویبار ادامه داد: کار قلع و قمع این ساخت و سازها با حضور نماینده بازرسی و کارشناسان اداره امور زمین مدیریت جهاد کشاورزی، عوامل نیروی انتظامی، نمایندگان دادستانی، بخشداری و شهرداری جویبار انجام شد.

سعیدی خاطرنشان کرد: با توجه به‌ صراحت و قاطعیت دستگاه قضا و عزم راسخ جهاد کشاورزی در برخورد با اخلالگران، پیشگیری از ساخت‌ و سازهای غیرمجاز برای حفظ زمین‌های ارزشمند زراعی و باغ‌ها و جلوگیری از سوءاستفاده دلالان با جدیت در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان از همه مالکان و کشاورزان خواست قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت‌وساز در زمین‌های کشاورزی به این مدیریت مراجعه کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول