اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ایجاد بیش از 1400 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد کردستان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان گفت: از ابتدای سال‌جاری تا کنون برای یک هزار و 432 مددجوی زیرپوشش این نهاد اشتغال ایجاد شده است.

ایجاد بیش از 1400 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد کردستان

فرشید جهانبین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: طی چهار ماهه امسال یک هزار و ۴۳۲ فرصت شغلی برای مددجویان زیرپوشش این نهاد در سطح استان اشتغال ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای ایجاد این میزان فرصت شغلی 86 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کردستان خاطرنشان کرد: سال گذشته برای 8 هزار مددجوی زیرپوشش این نهاد اشتغال ایجاد شد.

به گفته جهانبین، این میزان اشتغالزایی با پرداخت 250 میلیارد تومان زمینه توانمندسازی مددجویان زیرپوشش را در استان فراهم کرده است.

در ادامه از ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به 146 نفر و ایجاد اشتغال از محل کاریابی برای 16 نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد در استان خبر داد.

وی با بیان اینکه اشتغالزایی در کمیته امداد براساس یک فرآیند برنامه‌ریزی شده از استعدادیابی شروع شده و به نظارت بر اشتغال ایجاد شده ختم می‌شود، گفت: نظارت مستمر بر اشتغال ایجاد شده در کمیته امداد موجب افزایش درصد پایداری در اشتغال ایجاد شده در این نهاد حمایتی شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کردستان اضافه کرد: معتقدیم ایجاد بسترهای لازم برای توانمندسازی مددجویان زیرپوشش به عنوان یک اولویت بسیار مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول