اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مشکل آب اهالی کرگان میناب کی حل می‌شود؟

مدیرعامل آبفای هرمزگان گفت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی آبشیرین کرگان 50 درصد است و پیش بینی می شود زمستان امسال به بهره برداری برسد.

مشکل آب اهالی کرگان میناب کی حل می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل آبفا هرمزگان در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب، پیرامون پروژه‌های آبرسانی شهر میناب و روستاهای این شهرستان بحث و گفت و گو کرد.

حمزه پور در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌ها و پیگیری‌های استاندارهرمزگان و همراهی فرماندار میناب در تحقق  پروژه‌های آبرسانی این شهرستان، توسعه آبرسانی به این شهرستان به ویژه روستاهای آن را یکی از اولویت‌های آبفا بیان کرد.

همچنین در حاشیه این دیدار، فرماندار ویژه و معاون استاندارهرمزگان و مدیرعامل آبفا استان از پروژه آب شیرین کن کرگان میناب  بازدید کردند.

مجید سلحشور فرماندار میناب نیز در این بازدید بر راه انداری آب شیرین کن کرگان با توجه به نیاز مبرم مردم منطقه به آب آشامیدنی، تاکید کرد.

مدیرعامل آبفا استان هرمزگان نیز درخصوص جزییات این پروژه گفت: آب شیرین کن کرگان با ظرفیت اسمی 3 هزار مترمکعب در شبانه روز و با هدف کاهش فشار به  منابع آبی میناب و تامین آب شرب مورد نیاز 12 روستای این شهرستان در حال احداث است.

به گفته حمزه پور، این پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی و برای جمعیتی حدود  19 هزار نفر در افق طرح، اجرایی شده است.

وی افزود: هزینه سرمایه گذاری این آب شیرین کن 500 میلیارد ریال است.

مدیرعامل آبفا استان اظهار داشت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه 50 درصد بوده و پیش بینی می شود زمستان امسال به بهره برداری برسد.  

به گفته وی؛ هم اکنون تامین آب شرب اهالی بندر کرگان از مجتمع آبرسانی زهوکی است که با بهره برداری از آبشیرین کن کرگان، مشکل کم آبی در 12 روستا برطرف می شود.

 وی در پایان، از سرمایه گذاری بخش خصوصی در تسریع روند اجرای پروژه آب شیرین کن کرگان و پیمانکاران پروژه های آبرسانی این شهرستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول