اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انجام ۱۳۵ عملیات امداد و نجات توسط هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در سیلاب بویراحمد ودنا

سرپرست جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از انجام عملیات تخلیه آب گرفتگی در ۱۳۵ منزل مسکونی بویراحمد و دنا خبر داد.

انجام ۱۳۵ عملیات امداد و نجات توسط هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در سیلاب بویراحمد ودنا

به گزارش خبرگزاری فارس در پی بارش های شدید و سنگین بعد از ظهر دوشنبه ۱۱ مرداد با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر بویراحمد ودناعملیات امداد و نجات و تخلیه آب گرفتگی از منازل ساکنان این دو شهرستان صورت گرفت. 

احمد کاظم فلاحی دوست در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در پی بارش های سنگین و شدید بعد از ظهر دوشنبه ۱۱ مردادماه در اکثر خیابان ها و محلات بویراحمد و دنا و به ویژه شهر یاسوج سیل به راه افتاد.

وی بیان کرد: سیل موجب آبگرفتگی بسیاری از منازل ساکنین این مناطق شد که بلافاصله از سوی همه دستگاه‌های عضو کارگروه امداد و نجات و نهادهای خدمت‌رسان عملیات امداد و تخلیه آب از سطح معابر و منازل آغاز شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در همین راستا امدادگران جمعیت هلال احمر ویراحمد و دنا موفق به پوشش امدادی ۱۳۵ منزل مسکونی و تخلیه آب گرفتگی از آنها شدند

فلاحی دوست عنوان کرد: همانطور که قبلاً هشدارهای مکرر از سوی مدیریت بحران و دستگاههای خدمت رسان داده شده بود لازم و ضروری است.

وی گفت: در مواقع شروع بارش های اینچنینی و احتمال زیاد جاری شدن سیل مردم عزیز در معابر و مسیر عبور آب قرار نگیرند. 

سرپرست حنعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در اکثر ویدئوهایی که درفضای مجازی منتشر می‌شود شاهد آن هستیم که افرادی به دلیل هیجانات ناشی از وقوع سیل در مسیر پرخطر سیلاب شروع به تهیه ویدئو می‌کنند که خود و دیگران را نیز به خطر می‌اندازند، از هم از هم استانی ها خواهشمندیم در مکان های امن و دور از مسیل قرار گیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول