اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اعلام‌ رضایت رئیس کل دادگستری از شرایط انبار اموال تملیکی کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان با ابراز رضایت از نظم و نحوه چیدمان در انبار سازمان اموال تملیکی گفت: وضعیت امنیتی انبار اموال تملیکی کرمان نیز مناسب است و دوربین و سیستم اطفای حریق دارد.

اعلام‌ رضایت رئیس کل دادگستری از شرایط انبار اموال تملیکی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم‌ حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه دادخدا سالاری دادستان کرمان از انبار سازمان اموال تملیکی بازدید کرد و با ابراز رضایت از وضیت این مکان از زحمات یوسفی رییس این مجموعه و همکاران وی قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این انبار ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع زیربنا دارد و با توجه به بازدیدهایی که انبارهای اموال تملیکی در دیگر استان‌ها داشته‌ام وضعیت انبار کرمان از نظر نظم و نحوه نگهداری کالاها و همچنین جداسازی آنها وضعیت مطلوبی دارد.

حجت‌الاسلام حمیدی ادامه داد: وضعیت امنیتی انبار اموال تملیکی کرمان نیز مناسب است و دوربین و سیستم اطفای حریق دارد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از اموال موجود در انبار سازمان اموال تملیکی بیت‌المال است و در زمینه آنها دغدغه داریم، ابراز داشت: کالاهای موجود در انبار تملیکی تا سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف شده‌اند و هم‌اکنون کالاهای مربوط به شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف می‌شوند تا از انباشت کالاها جلوگیری به عمل آید.

حمیدی همچنین قیمت‌های کارشناسی برای فروش اموال تملیکی را یکی از مشکلات موجود در این مجموعه برشمرد و افزود: کارگروه ویژه‌ای متشکل از دستگاه‌های ذی‌ربط ازجمله دادسرا، تعزیرات حکومتی و سازمان بازرسی برای مسائل مربوط به انبار اموال تملیکی به‌زودی تشکیل می‌شود.

در همین حال دادخدا سالاری دادستان کرمان نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران از قرار دادن شرط صادرات برای خودروهای قاچاق توفیقی در انبار اموال تملیکی انتقاد کرد و افزود: سایر کشورها نیازی به این خودروها ندارند و باید اقدام لازم در سطح ملی برای در اختیار قرار دادن این ماشین ها به دستگاه‌ها و یا فروش آنها صورت گیرد.

همچنین مدیر اموال تملیکی کرمان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با دستورات به موقع دادستان کرمان توانستیم سر و سامان خوبی به انبار اموال تملیکی بدهیم و نظم خوبی در این مکان برقرار شده است.

احسان یوسفی‌پور با اشاره به حجم زیاد کالاهای وارده به انبار اموال تملیکی کرمان افزود: با سرعت و دقت برای تعیین تکلیف این اموال اقدام می‌کنیم‌ و امنیت خوبی در انبار با نصب دوربین و سیستم اطفای حریق برقرار است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۹/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول