اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کمک دو میلیاردی مرکز نیکوکاری یاوران به زلزله‌زدگان سایه خوش

مدیرعامل مرکز نیکوکاری یاوران از کمک دو میلیاردی خیران این مرکز به زلزله زدگان سایه خوش خبر داد.

کمک دو میلیاردی مرکز نیکوکاری یاوران به زلزله‌زدگان سایه خوش

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سجاد جلال زاده مدیرعامل مرکز نیکوکاری یاوران امروز ضمن ابراز همدردی با مردم سایه خوش در خصوص اهتمام خیرین مرکز نیکوکاری که این روزها با اهتمام ویژه ای برای خدمت رسانی به مردم زلزله زده سایه خوش به صحنه آمده اند، اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده، به اتفاق خیرین محترم در همان روزهای اولیه بازدید میدانی از محل زلزله به عمل آمد و خیرین آمادگی خود را جهت کمک به این منطقه اعلام و با گذشت چند روز مبلغ 200 میلیون تومان جمع آوری شد.

وی ضمن قدردانی از توجه کمیته امداد استان به دیگر فعالیت خود در این چند روز اخیر پرداخت و افزود: تعداد ۵۰ بسته‌ مواد غذایی با مشارکت کمیته امداد استان هرمزگان نیز بین خانواده‌های نیازمند، خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و خانواده‌های شناسایی‌شده توسط این مرکز توزیع شده است.

جلال زاده در پایان خواستار مشارکت و ایفای نقش بیشتر مردم شریف در حمایت و تامین نیازمندی‌های محرومان جامعه شد و از آن به عنوان باقیات و صالحات برای فرد نیکوکار و اثر گذاری برای اقشار نیازمند در جهت ارتقاء معنوی و مادی آنان  یاد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول