اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مشکلات کاریابی‌های چهارمحال و بختیاری پیگیری می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: باید تمام توان خود را درجهت مرتفع کردن مشکلات کاریاب‌ها در سطح استان بکار بگیریم.

مشکلات کاریابی‌های چهارمحال و بختیاری پیگیری می‌شود

محسن مولوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در حال حاضر ۳۰ کاریابی فعال در استان برای ارائه و شناسایی فرصت‌های شغلی و معرفی افراد بیکار به بازار کار در استان فعالیت می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به پیش‌بینی اشتغال جدید در سال جاری و بر اساس اهداف مندرج در زیست‌بوم ملی اشتغال کشور و ظرفیت‌های موجود کاریابی‌ها و ظرفیت‌های شغلی تعهد شده که تعداد ۲ هزار و ۷۰۰ نفر فرصت شغلی جدید توسط کاریابی‌های استان ایجاد شود.

وی در ادامه بررسی مشکلات کاریاب‌ها را جزو اولویت‌های پیش‌رو دانست و اظهار داشت: باید تمام توان خود را در جهت مرتفع کردن مشکلات کاریاب‌ها در سطح استان بکار بگیریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در ادامه خاطرنشان کرد: لازم است تعامل انجمن صنفی کاریابی پس از تشکیل با اداره کل تعاون، کار و رفاه احتماعی استان  بیشتر و کاریابی‌ها مسائل، نظرات و پیشنهادات خود را از طریق این انجمن به اطلاع اداره کل برسانند تا مسائل به شکل خوبی حل و فصل شود.

مولوی در پایان اعمال معافیت مالیاتی، مشکلات مرتبط با عدم تبلیغات مناسب مراکز کاریابی، عدم کفاف هزینه‌های کاریابی‌‌ها، عدم همخوانی رشته‌های دانشگاهی و نیاز بازار کار و مشکل ضمانت جهت دریافت حق کاریابی‌ها از کارجویانی که اشتغال پیدا کرده‌اند و عدم رغبت کارفرمایان به تامین نیروی انسانی از طریق کاریابی‌ها را از جمله مشکلات مطرح شده توسط کاریابان اعلام کرد که در دستور پیگیری هستند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول