اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

هتل های 5 و 4 ستاره تازه تاسیس در مشهد را بشناسید

برای آن دسته از مسافران و زائرانی که هنگام رزرو هتل مشهد به دنبال بهترین محل اقامت هستند، هتل های 5 و 4 ستاره تازه تاسیس در مشهد می توانند گزینه های ایده آلی محسوب شوند. این هتل ها به عنوان جدیدترین هتل های مشهد مقدس براساس به روزترین معیارها و استانداردهای هتلداری بین المللی ساخته شده و می توانند با فضای آرام و دلنشین، اتاق های مجهز و مجلل و برترین امکانات و خدمات رفاهی اقامتی خاطره انگیز را فراهم کنند.

هتل های 5 و 4 ستاره تازه تاسیس در مشهد را بشناسید

هتل ضیافت الزهرا مشهد 

هتل ضیافت الزهرا یکی از جدیدترین هتل های مشهد به شمار می رود که در سال 1400 فعالیت خود را آغاز نمود. اگر هنگام رزرو هتل مشهد به دنبال بهترین هتل 5 ستاره تازه ساز هستید، بدون شک باید به سراغ این هتل بروید. ضیافت الزهرا یک هتل مدرن بوده که  دارای استانداردهای روز صنعت هتلداری و سطح بالایی از خدمات و امکانات است. 

اتاق ها هتل ضیافت الزهرا

معماری نوین و بخش های متنوع در کنار 145 باب اتاق و سوئیت لوکس باعث شده اقامت در هتل 5 ستاره ضیافت الزهرا اقامتی رویایی و خاطره انگیز باشد. اتاق های این هتل 12 طبقه به صورت کاملا مدرن طراحی شده و از دکوراسیون و وسایل و تجهیزات با کیفیت و زیبا برخوردارند. برخی از این اتاق ها دارای نما و چشم انداز حرم مطهر رضوی بوده و برخی دیگر نمای شهر مشهد را به چشمان مهمانان هدیه می دهند. 

موقعیت مکانی هتل

موقعیت مکانی ویژه این هتل در  نزدیکی حرم مطهر موجب شده است که زائران به راحتی بتوانند برای زیارت امام هشتم (ع) به مرقد پاک این حضرت مشرف شوند. همچنین مهمانان می توانند با اقامت در این هتل از دسترسی آسانی به اماکن مهم، مراکز خرید و جاهای دیدنی مشهد مانند خانه تاریخی داروغه، خانه تاریخی توکلی، بازار امام رضا، مرکز خرید هفده شهریور، مجتمع آرمان، بازار عباسقلی خان، گنبد خشتی، ایستگاه راه آهن، فرودگاه و ... برخوردار گردند.

امکانات و خدمات هتل ضیافت الزهرا

در بین هتل های 5 و 4 ستاره تازه تاسیس در مشهد امکانات و خدمات هتل 5 ستاره ضیافت الزهرا را می توان جزو بهترین ها در نظر گرفت. این هتل سعی نموده بهترین و به روزترین امکانات و خدمات رفاهی را برای مهمانان فراهم کند تا لحظاتی خوش و اقامتی به یادماندنی برای انها رقم بخورد. از مهمترین این امکانات و خدمات ویژه هتل می توان به چند رستوران مجلل، کافی شاپ شیک، رستوران بام و روف گاردن رویایی در طبقه آخر و با نمای حرم مطهر رضوی، مجموعه ورزشی و آبی مجهز، خدمات ویژه معلولین، خدمات تشریفات ویژه CIP، مرکز خرید، چایخانه سنتی، سیستم پیشرفته تهویه مطبوع و ... اشاره نمود.

آدرس هتل ضیافت الزهرا: مشهد، خیابان نواب صفوی، شوشتری 7، انتهای کوچه سمت چپ.

هتل جهان مشهد

یکی دیگر از هتل های 5 و 4 ستاره تازه تاسیس در مشهد که می توانید از سامانه اقامت 24 هنگام رزرو هتل مشهد آن را انتخاب کنید، هتل جهان می باشد. این هتل 5 ستاره مجلل با چشم انداز زیبا و بی نظیری از حرم امام رضا (ع) در سال 1401 فعالیت خود را آغاز نمود. هتل جهان علاوه بر تازه تاسیس بودن، در فاصله کمی از حرم مطهر رضوی قرار گرفته و از امکانات و خدمات شگفت انگیزی برخوردار است. 

اتاق های هتل جهان

این هتل مجلل دارای ساختمانی 8 طبقه و 156 باب اتاق و سوئیت لاکچری است که از فضای وسیعی برخوردارند. اقامت در هتل جهان می تواند لذت سفر شما به مشهد مقدس را دوچندان کند و لحظان ماندگاری را برایتان به ارمغان آورد. در تمامی این اتاق ها امکانات و خدمات رفاهی به روز و سطح بالایی همچون اینترنت، صبحانه، روم سرویس، صندوق امانات، سیستم پیشرفته اعلام و اطفاء حریق، سیستم پیشرفته تهویه مطبوع، تراس با چشم انداز حرم مطهر و شهر مشهد و ... برای رفاه حال مهمانان در نظر گرفته شده است.

موقعیت مکانی

 هتل 5 ستاره جهان در لیست هتل های نزدیک حرم قرار دارد. نزدیکی به حرم موجب شده مهمانان با پیاده روی کوتاه یا با استفاده از سرویس های اختصاصی هتل به حرم مشرف شوند و طعم زیارت برای زائران شیرین تر شده است. همچنین برخی از اماکن مهم و جاهای دیدنی مشهد مانند چهارراه شهدا، میدان شهدا، ایستگاه مترو، باغ موزه نادری، بیمارستان پاستور نو، ایستگاه راه آهن، مدرسه پریزاد، مسجد گوهرشاد، دانشکده پزشکی، مرکز خرید آلتون و ... در نزدیکی این هتل مجلل و تازه تاسیس قرار دارند.

امکانات و خدمات هتل جهان

اگر هنگام رزرو هتل  به دنبال هتلی تازه تاسیس با بهترین امکانات و خدمات رفاهی هستید، پیشنهاد می کنیم پس از مشاهده قیمت هتل در مشهد از سامانه اقامت 24، هتل 5 ستاره جهان را انتخاب کنید. این هتل براساس جدیدترین استانداردهای صنعت هتلداری دنیا با برترین امکانات و خدمات ساخته شده است. 

رستوران های متنوع و مجلل، رستوران و کافی شاپ بام، کتابخانه، آژانس مسافرتی، چایخانه سنتی، فروشگاه، مجموعه آبی شامل استخر، سونا، جکوزی و سالان ماساژ، سالن ورزشی مجهز، فضای سبز دلنشین، پارک کودک، گیم نت، خدمات باربری و لاندری و خانه داری، پارکینگ وسیع و ... از امکانات شگفت انگیز هتل جهان محسوب می گردند.

آدرس هتل جهان: مشهد، خیابان شیرازی، انتهای شیرازی 4.

هتل جوار الملک مشهد

هتل جوار الملک جزو برترین هتل های 4 ستاره تازه تاسیس مشهد است که در سال 1401 و در فاصله کمی از حرم مطهر رضوی فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل لوکس و مجلل دارای بهترین واحدهای اقامتی، موقعیت مکانی ویژه و امکانات و خدمات رفاهی بی نظیری است. از این رو مسافران و زائران زیادی در سال جدید جوار الملک را هنگام رزرو هتل مشهد به عنوان بهترین محل اقامت انتخاب نمودند. این هتل 4 ستاره تازه تاسیس به همراه پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده پذیرایی از مهمانان و زائران گرانقدر حضرت رضا (علیه السلام) می ‌باشد.

اتاق های هتل جوارالملک

ساختمان مرتفع و 15 طبقه هتل جوارالملک از معماری شیک و مدرنی برخوردار است که دارای 142 باب اتاق و سوئیت بسیار شیک و منحصربفرد می باشد. برخی از اتاق ها و سوئیت ها دارای چشم انداز زیبا از حرم مطهر رضوی و برخی دیگر مشرف به شهر هستند. هتل 4 ستاره جوار الملک را می توان جزو بهترین هتل های مشهد در نظر گرفت، زیرا از فضایی وسیع و دلباز با بهترین و خاص ترین امکانات و خدمات برخوردار می باشند. 

موقعیت مکانی

اگر قصد دارید در سفر خود به دیار خراسان یکی از هتل های نزدیک حرم مشهد را برای تجربه اقامتی به یادماندنی انتخاب کنید، بدون شک هتل تازه تاسیس جوار الملک یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود. این هتل در فاصله بسیار کمی از حرم مطهر امام هشتم (ع) قرار گرفته و دسترسی به این مکان مقدس برای زائران و مهمانان بسیار راحت است. 

همچنین برخی از اماکن مهم و جاهای دیدنی مشهد مانند پارک باغ ملی، چهارراه شهدا، باغ موزه نادری، پایانه مسافربری، ایستگاه راه آهن، مراکز خرید، موزه آستان قدس رضوی و ... نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند.

امکانات و خدمات

می توان از مهمترین امکانات و خدمات هتل 4 ستاره تازه تاسیس جوارالملک که در میان هتل های مشهد جزو شاخص ترین ها به شمار می رود، به مواردی همچون رستوران مجلل، کافی شاپ لوکس، استخر، سالن ماساژ، خانه داری، لاندری، خدمات مخصوص معلولین، صندوق امانات، فروشگاه، ترانسفر و ... اشاره نمود.

آدرس هتل جوار الملک: مشهد، اندرزگو 18.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول