اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مدال‌آوری ورزشکاران خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور

دانشجوی بیرجندی در المپیاد فرهنگی ورزشی موسسات آموزش عالی کشور به مدال برنز رسید و والیبالیست‌های بانوان خراسان‌جنوبی بر سکوی نایب قهرمانی ایستادند.

مدال‌آوری ورزشکاران خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در مسابقات والیبال قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان دختر زیر 18 سال (دسته سوم) نماینده خراسان‌جنوبی خوش درخشید.

در این ماراتن ملی دختران والیبالیست استان با شایستگی و اقتدار به ۳ برد دست یافتند و با کسب 9 امتیاز بر سکوی نایب‌ قهرمانی ایستادند.

 مسابقات والیبال قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان دختر زیر 18 سال (دسته سوم) کشور به میزبانی خراسان شمالی در شهر بجنورد برگزار شد که تیم بوشهر به قهرمانی رسید و همدان‌ مقام سوم را کسب کرد.

 در این دوره از مسابقات تیم والیبال خراسان‌جنوبی با ترکیب ماریا خالدی، زهرا زارعی، فاطمه نیازی و فاطمه مومن‌زاده از بیرجند، مهلا چمنزاری، زهرا کریم‌ رحیمی، مریم شهباز از طبس، دینا دلدار و ریحانه حسینی از زیرکوه، نادیا ناصری، فائزه حضری از سرایان و همچنین محیا مصباح از شهرستان فردوس با مربیگری زهرا محمدزاده و شقایق لاله با سرپرستی فاطمه نعمتیان به میدان رفت.

کسب نشان برنز روهنده‌ در المپیاد دانشجویان کشور

دانشجوی خراسان جنوبی در پانزدهمین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان پسر دانشگاهها‌ و موسسات‌ آموزش عالی کشور، مدال آوری‌ کرد.

در این ماراتن ملی، محمد‌جواد‌ روهنده‌ از دانشگاه‌ بیرجند از هشت رشته دو ومیدانی‌ در ماده‌ ۸۰۰ متر به رقابت پرداخت.

روهنده‌ با کسب نشان‌ رنگی برنز در جایگاه سوم ماده ۸۰۰ متر دو ومیدانی المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور  قرار  گرفت، علیرضا نوری از دانشگاه شهرکرد و محمد صادق شریفیان از دانشگاه آموزش عالی محلات مقام‌های اول و دوم را بدست آوردند.

مقام سوم کیوکوشین پروفی خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور

در مسابقات کاراته قهرمانی تیم کیوکوشین پروفی خراسان جنوبی با مربیگری محمد فاطمی در تهران مدال‌های خوش رنگی را به گردن آویختند.

در این روید ورزشی کشور کاراته‌کارهای‌ استان با کسب ۶ مدال طلا و ۷ نشان نقر در رده‌های سنی و اوزان مختلف کاپ سوم تیمی این رقابت‌ها را بالای سر بردند.

 یاسین رفعتی، امیرعلی حسن پور، محمد فاطمی، مهدی طارمی، حسین عزیزی و کریم اسماعیلی با مدال طلا بر سکوی قهرمانی ایستادند و محسن یوسفی، امیرعلی نجارزاده، امیرطاها رفیعی، محمدرسول امام الحسین، محمدطاها امام الحسین و امیرطاها علیپور به مدال نقره رسیدند.

انتهای‌پیام/69014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول