اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

احتمال قطعی آب در بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره)

معاون بهره‌برداری شرکت آب جنوب شرق خوزستان گفت: به دلیل قطع برق از شهروندان بندرماهشهر و بندرامام خمینی(ره) درخواست می‌شود ضمن صرفه‌جویی، نسبت به ذخیره‌سازی آب مورد نیاز خود اقدام کنند.

احتمال قطعی آب در بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر امام خمینی(ره)، سید بهرام یوسف‌پور معاون بهره‌برداری شرکت آب جنوب شرق خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزش باد شدید در منطقه منصوری یک که در فاصله پنجاه کیلومتری بندرماهشهر قراردارد، باعث افتادن دکل‌های برق فشارقوی در این منطقه شده و به واسطه آن برق ایستگاه پمپاژ منصوری یک نیز قطع شده است.

وی افزود: هم اکنون گروه‌های تعمیراتی و عملیاتی این شرکت با همکاری گروه‌های برق منطقه‌ای در حال برطرف کردن قطعی برق هستند، که با توجه به وضعیت جوی منطقه این عملیات زمان‌بر است.

یوسف‌پور اضافه کرد: ایستگاه پمپاژ منصوری یک، تقویت فشار آب ارسالی به مناطق جنوب شرق خوزستان را برعهده دارد و هم اکنون با توجه به قطعی برق از دیزل ژنراتور برای تامین برق مورد نیاز استفاده می‌شود.

معاون بهره‌برداری شرکت آب جنوب شرق ادامه داد: هم اکنون با حداقل توان آبرسانی، در حال تامین آب مناطق مورد نظر هستیم، ولی در صورت طولانی شدن زمان وصل برق، امکان قطع آب در مناطق بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره) وجود دارد، به همین دلیل ساکنان این منطقه ضمن صرفه جویی در مصرف آب نسبت به ذخیره‌سازی آب مورد نیاز اقدام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول