اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

آخرین آمار فوتی‌های سیلاب کشور/ چند نفر بر اثر صاعقه جان باختند؟

از سوی سازمان مدیریت بحران کشور تعداد درگذشتگان، مفقودها و مصدوم‌های سیلاب‌های اخیر کشور بر اساس آخرین آمارها اعلام شد.

آخرین آمار فوتی‌های سیلاب کشور/ چند نفر بر اثر صاعقه جان باختند؟

به گزارش خبرنگار گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، تعداد فوتی، مفقودی و مصدومین سیلاب‌های اخیر کشور بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی سازمان مدیریت بحران کشور به شرح زیر است:

در استان تهران از روز چهارشنبه هفته گذشته ما شاهد ۳۲ فوتی، ۲۳ مفقودی و ۱۵ مصدوم انتقالی بوده‌ایم.در استان چهار محال و بختیاری خوشبختانه فوتی و مصدوم انتقالی نداشتیم و تنها یک نفر مفقودی داشته‌ایم،در سمنان نیز وضعیت فوتی‌ها به همین شرح است، اما شاهد ۲ مفقودی و یک مصدوم بوده‌ایم.

همچنین در استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان به ترتیب شاهد ۵ فوتی و یک مصدوم انتقالی و سه فوتی و یک مصدوم بوده‌ایم.در استان لرستان نیز تنها ۵ فوتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از سیلاب‌های اخیر شاهد بوده‌ایم.

در مازندران ۶ نفر در اثر سیل  جان باختند و ۱۲ نفر مفقود و ۴ نفر دیگر مصدوم شده‌اند.در استان مرکزی تنها سه فوتی و ۴ مصدوم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاهد بوده‌ایم.در هرمزگان هم تنها ۲ مصدوم داشته‌ایم.

در یزد شاهد ۵ فوتی از سیلاب‌ و ۴ مفقودی بوده‌ایم که بر اساس گزارش مدیریت بحران استان از ۷ فوتی، تنها ۵ نفر مورد تایید پزشکان قانونی قرار گرفته است.

همچنین در خراسان رضوی ۷ جان‌باخته سیلاب اخیر داشته‌ایم، سه تن نیز از شهروندان مفقود و سه تن دیگر مصدوم شده‌اند که بر همین اساس از ۷ فوتی این استان یک نفر ایرانی و ۶ نفر از تبعه کشور عراق است و سه نفر نیز مفقودی و سه تن دیگر از مصدومان نیز تبعه کشور عراق هستند.

در خوزستان ما شاهد جان باختن سه تن از هموطنان بوده‌ایم و ۷ تن دیگر نیز مصدوم شده‌اند که گفته می‌شود فوتی‌های این استان در اثر صاعقه و رعد و برق بوده است.

در مجموع از روز چهارشنبه هفته گذشته تاکنون ما ۶۹ جان باخته سیلاب‌های اخیر داشته‌ایم و ۴۵ نفر مفقود و ۴۱ نفر دیگر نیز در این حوادث مصدوم شده‌اند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ت 6

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول