اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اولین اجتماع بزرگ کودکان عاشورایی در کرمانشاه برگزار می‌شود

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: اولین اجتماع بزرگ کودکان عاشورایی روز سوم محرم در مسجد عمادالدوله کرمانشاه برگزار می‌شود

اولین اجتماع بزرگ کودکان عاشورایی در کرمانشاه برگزار می‌شود

محمد خیاط‌زنجانی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص مراسم تجمع کودکان عاشورایی در روز سوم محرم، اظهار کرد: با توجه به اینکه قشر کودک یکی از قشرهای حساس و آینده‌ساز کشور محسوب می‌شود. توجه به رشد معنویت در این سن حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین حوزه علمیه مشکات مسجد عمادالدوله، امسال اولین اجتماع کودکان عاشورایی برگزار شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: مکان این اجتماع در محوطه مسجد عمادلدوله خواهد بود و برنامه فردا از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه به مدت ۷۵ دقیقه با خواندن سرود سلام فرمانده به زبان کُردی، قصه‌گویی عاشورایی، مدیحه سرایی، سخنرانی و قرائت بیانیه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سرویس ایاب ذهاب درب مراکز کانون‌های پرورش فکری کرمانشاه در نظر گرفته که از ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه کار جابجایی کودکان را انجام می‌دهند.

خیاطی‌زنجانی گفت: کانون پرورش فکری با هدف تثبیت ایمان، تقویت هویت ایرانی اسلامی، تقویت قوه تعقل و تفکر در کودکان و نوجوانان مشغول فعالیت است.

وی با اشاره به فعالیت ۳۶ مرکز ثابت کانون پرورش فکری در استان، تصریح کرد: ۱۴ مرکز این تعداد در شهر کرمانشاه است که علاوه بر این مراکز ثابت چندین مراکز سیار هم داریم که به روستاها مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول