اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

فارس من | اجرای «گشت‌های هدفمند پلیسی» در پایتخت/ برخورد قاطع با سارقان در دستور کار

جانشین فرمانده انتظامی پایتخت از راه‌اندازی گشت‌های ضربت برای مقابله جدی با موضوع سرقت و همچنین انجام گشت‌های هدفمند با توجه به جغرافیای وقوع جرایم در سطح پایتخت خبر داد.

فارس من | اجرای «گشت‌های هدفمند پلیسی» در پایتخت/ برخورد قاطع با سارقان در دستور کار

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس« حضور گشت‌های پیاده، خودرویی و موتوری پلیس در محله‌ها افزایش یابد» عنوان پویشی است که مخاطبان خبرگزاری فارس در فارس من ثبت کرده‌اند.

در متن این پویش آمده است:«حضور پلیس به صورت گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده در سطح شهر تهران کاهش یافته که موجب امنیت برای مجرمین و سارقین و ناامنی برای عامه مردم شده است.

ضرورت دارد که گشت‌های پیاده در اماکن پرتردد مانند پیرامونِ مراکز تجاری و فروشگاه‌های بزرگ و پاساژها و گشت‌های خودرویی و موتوری در سطح خیابانها و کوچه‌ها در طول شبانه روز فعال شود».

پیگیری خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از فرماندهان پلیس تهران حاکی از استقرار گشت‌های هدفمند پلیس در مناطق، معابر و میادین دارد.

سردار حمید هداوند جانشین پلیس پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس‌ با اشاره به اینکه تامین امنیت و آرامش شهروندان و برخورد و مقابله جدی با مخلان نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد از راه‌اندازی «گشت‌های ضربت» در کلانتری‌ها برای مقابله جدی با موضوع سرقت و انجام «گشت‌های هدفمند» با توجه به جغرافیای وقوع جرائم در سطح پایتخت خبر داد.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس برای تسریع در خدمت رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان و شناسایی و دستگیری سریع‌تر مجرمان و به خصوص سارقان گوشی قاپ از فناوری جدید بهره می گیرد، تصریح کرد: با راه‌اندازی مرکز مقابله با گوشی قاپی در پلیس آگاهی تهران بزرگ در حوزه دستگیری گوشی قاپ ها و کشف تلفن‌های همراه سرقت شده توفیقات خوبی داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس تهران و اقدامات پیش‌دستانه و پیشگیرانه از جمله شناسایی سارقان و استفاده از منابع اطلاعاتی و همکاری مردم در مجموع در زمینه دستگیری سارقان ۳۳% افزایش داشته ایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول