اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ادامه امدادرسانی در مناطق سیل‌زده رفسنجان/برق سه روستا قطع است

سرپرست فرمانداری رفسنجان از امدادرسانی به مناطق سیل‌زده شهرستان رفسنجان خبر داد و گفت: آبرسانی سیار در سطح شهر با تانکر در حال انجام است و در روستاهای دورافتاده آب معدنی توزیع می‌شود.

ادامه امدادرسانی در مناطق سیل‌زده رفسنجان/برق سه روستا قطع است

حسین رضایی سرپرست فرمانداری رفسنجان امروز در خصوص آخرین وضعیت شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با توجه به حجم آبگرفتگی سطح شهر و ایجاد اختلال در امدادرسانی تصمیم به تعطیلی ادارات و بانک‌های شهرستان گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه محور رفسنجان به کرمان باز است، افزود: ابتدای جاده سرچشمه به‌دلیل اینکه جاده فاقد استحکام است مسدود و ورودی به سرچشمه از سمت  کمربندی میدان خاتم‌الانبیاء(ع) صورت می‌گیرد.

سرپرست فرمانداری رفسنجان افزود: مسیر روستای دره‌در به‌دلیل اینکه سیل آسفالت را با خود برده مسدود است و مردم تردد نکنند تا زمانی که بلدوزر به منطقه اعزام و راه را باز کند.

وی در خصوص قطعی برق روستاها گفت: سه روستای دره‌در، دره‌رنج و گروئیه در بخش مرکزی برق قطع است.

رضایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر آبرسانی در شهر با ده دستگاه تانکر در حال انجام بوده و یک تانکر مختص نانوایی‌ها است و در روستاهای دورافتاده آب معدنی توزیع می‌شود.

وی گفت: هم‌اکنون خروجی آب در حال مدیریت بوده و از سمت بلوار شهید عابدینی به رودخانه در جریان است.

به گزارش فارس، آب زیادی در مسیرها به‌ویژه بلوار شهید عابدینی وارد منازل شده و توسط نیروهای جهادی، هلال‌احمر، شهرداری و مردمی در حال تخلیه است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول