اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

همایش حمایت از کودکان محور مقاومت فردا برگزار می‌شود

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس گفت:‌همایش حمایت از کودکان محور مقاومت فردا به جهت پیگیری حقوق این کودکان برگزار می‌شود.

همایش حمایت از کودکان محور مقاومت فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نشست خبری فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس درباره برگزاری همایشی در راستای همدردی و همراهی با کودکان محور مقاومت پیش از ظهر امروز یکشنبه ۹ مرداد در محل کمیسیون تلفیق مجلس برگزار شد.

نشست خبری فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس درباره برگزاری همایشی در راستای همدردی و همراهی با کودکان محور مقاومت پیش از ظهر امروز بکشنبه ۹ مرداد در محل کمیسیون تلفیق مجلس برگزار شد.
 
حجت الاسلام احمدحسین فلاحی رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس در تشریح برنامه های این فراکسیون درباره همایشی در راستای همدردی و همراهی با کودکان محور مقاومت اظهار داشت: مسئله فلسطین و تضییع حقوق مردم منطقه از مسائل مهم امروز جهان اسلام است. 

وی در مورد موضوع این همایش گفت: نشستی که فردا برگزار می شود برای دادخواهی از حقوق کودکانی است که در کشورهای سوریه، یمن، عراق، سوریه و یمن قربانی جنایت های غرب و جنایت های رژیم صهیونیستی شدند و پدر و مادران خود را از دست دادند.

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس گفت: فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس با امضای بسیاری از نمایندگان با هدف حمایت از آزادسازی قدس تشکیل شده است؛ این فراکسیون مورد استقبال سفرا و گروه های دوستی کشورهای محور مقاومت قرار گرفته است و در صدد این هستیم که با نمایندگان مجالس کشورهای مقاومت ارتباط لازم را برقرار کنیم.

فلاحی ادامه داد: در بحث قانون گذاری در  مجلس قوانین چشمگیری نداشتیم؛ در چند سال گذشته قانون کامل و جامعی نداشتیم و مباحث میدانی و نظارتی باید رقم بخورد.

رییس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس خاطر نشان کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی در موضوع عادی سازی روابط با کشورهای عربی مشهود است و درصدد همسو کردن این کشورها با خود است.

فلاحی خاطر نشان کرد: آنچه که می‌توان به رزمندگان محور مقاومت بشارت داد این است که در تاریخ خود صهیونیست ها آمده است که معتقد هستند هر 80 سال رژیم این ها از هم فرو می پاشد و خیلی نگران هستند. امروز کمتر از 5 یا 6 سال به این 80 سال مانده است و بسیاری از صهیونیست ها معتقدند که این رژیم تا چند سال دیگر از هم فرو خواهد پاشید.

فلاحی با بیان اینکه زمینه سازی ظهور و تشکیل حکومت عدل جهانی از برنامه های بلندمدت و آرمانی جمهوری اسلامی است، گفت: صهونیست ها همواره اذعان کرده اند که از لحاظ تجهیزات نظامی از ایران پیشرفته تر هستند. 

وی با تاکید بر اینکه باید کشورهای محور مقاومت را حمایت و ساماندهی کرد، افزود: دشمن در منطقه جنگ های مختلفی به راه انداخت و در صدد این بود که به کمک داعش و تروریست ها یک حکومتی را در منطقه ایجاد کنند تا جلوی پیشروی نیروهای مقاومت را بگیرند.

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزدسازی قدس با بیان اینکه امروز محور مقاومت محدود به کشورهای حول محور مقاومت نیست گفت: نیروهای مقاومت یک نیروی فرامنطقه ای هستند و در بسیاری از کشورها به دنبال آزادسازی قدس و آماده مقابله با هر تهدیدی هستند و همه این ها از کیان انقلاب اسلامی دفاع می کنند که محور مقاومت است.

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس در رابطه با اقدامات ایران در مقابله با تحرکات صهیونیست ها در منطقه گفت: صهیونیست ها به شدت از انتشار اخبار جنگی نگران هستند و بر همین اساس اخبار تلفات خود را منتشر نمی کنند. در جنگ هایی که رخ می دهد تلفن همراه سربازان را می گیرند تا اخباری درز نشود.

وی افزود: با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب دوران بزن در رو تمام شده است و این اتفاق در حال  حاضر رقم میخورد؛ اگر پایگاه نظامی مارا در هر نقطه ای بزنند قطعا پاسخ قاطع خواهیم داد. 

رئیس فراکسیون حمایت از محور  مقاومت و آزادسازی قدس تاکید کرد: کشورهای منطقه نباید خاک خود را در اختیار این رژیم در جهت اقدامات تروریستی و جاسوسی قرار دهند چرا که جمهوری اسلامی حمله به این مناطق را حق مسلم خود میداند.

فلاحی درمورد جزئیات این همایش بیان داشت: این همایش فردا در محل ساختمان شیخ قضل الله نوری واقع در مجلس شورای اسلامی از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود؛ از سفرای کشورهای مقاومت، خانواده های شهدای مقاومت، کودکان خانواده های شهدا و همچنین مقامات لشکری و کشوری جهت حضور در این همایش هم دعوت به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه یکی از سخرانان این برنامه رئیس محترم مجلس شورای اسلامی است گفت: در پایان این همایش  بیانیه حمایت از کودکان محور مقاومت هم قرائت می‌شود.

فلاحی در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه همراهی با کودکان محور مقاومت به چه نحوی صورت خواهد گرفت و آیا این فراکسیون برنامه خاصی در این رابطه دارد؟ توضیح داد: در رابطه با دفاع از حقوق این کودکان بنا داریم  یک مقدار حرکت پر رنگ تری صورت بگیرد. امروز یک آمار بالایی از کودکان آسیب دیده داریم که دچار آسیب های زیادی شده اند. غربی‌ها با همکاری با داعش و رژیم صهیونیستی علیه این کودکان اقداماتی را می کنند.

وی ادامه داد: هدف ما این است که جنایت های تروریست ها و رژیم صهیونیستی علیه مردم و کودکان بی گناه محور مقاومت را به گوش جهانیان برسانیم تا نهادهای بین المللی، حقوق این ها را رعایت کنند.

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس گفت: در هر جایی که مسلمان مظلوم واقع می شود نظام اسلامی وظیفه خود می داند که از مظلومان جهان دفاع کند؛ هدف ما دفاع از حقوق ملت های مظلوم است.

فلاحی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس مبنی بر تفاوت انتفاضه های اخیر نیروهای مردمی فلسطین و کشورهای حوزه محور مقاومت با انتفاضه های اخیر، توضیح داد: امروز دیگر جبهه مقاومت، جبهه مقاومت 20 سال پیش نیست، اگر می بینید سنگ ها به پهپاد تبدیل شده است، یک پیشرفت سریع است؛ یک روز رزمنده های یمنی با سلاح ساده از محروم ترین منطقه وارد جنگ شدند امروز به پهپادهای پیشرفته تجهیز شده اند و در عرصه تجهیزات پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به سفر سه سال پیش نیروهای انصارالله یمن به ایران و دیدارشان با رهبر انقلاب، گفت: نیروهای انصارالله یمن در این دیدار گفتند تمامی مراکز حساس رژیم صهیونیستی درتیر رس موشک های ماست و ما فقط منتظر دستوریم.

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزاد سازی قدس با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت یک جبهه به هم پیوسته و مجهزی است، بیان داشت: نیروهای رزم دیده درتمامی منطقه با پیشرفت های غیرقابل باور برای دشمن، حضور دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول