اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۱۲۰ حکم تخریب ساخت‌وساز غیرمجاز روستای زیارت گرگان آماده اجرا است

دادستان عمومی و انقلاب گرگان با اشاره به تاکید دستگاه قضا برای جلوگیری از تجاوز به عرصه‌های ملی گفت: در این راستا ۱۲۰ حکم تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در خارج از بافت روستای زیارت این شهرستان آماده اجرا است.

۱۲۰ حکم تخریب ساخت‌وساز غیرمجاز روستای زیارت گرگان آماده اجرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان، محمود اسپانلو دادستان عمومی و انقلاب گرگان روز یکشنبه اظهار کرد: از مجموع این احکام، ۵۰ بنای غیرمجاز روستای زیارت گرگان تا پایان هفته جاری تخریب می‌شود.

وی با بیان اینکه، طی سال‌های گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ بنا با پنج هزار واحد غیرمجاز در روستای زیارت گرگان ساخته شده است، گفت: ساخت و ساز غیرمجاز در روستای زیارت گرگان که از ۲۰ سال قبل به خاطر سهل انگاری تداوم داشت با ورود قاطع دستگاه قضایی و مشارکت دستگاه های مرتبط به طور کامل متوقف شد.

وی خاطرنشان کرد: دادستانی علاوه بر مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز روستای زیارت گرگان، تقویت زیرساخت‌های گردشگری برای توسعه اقتصادی ساکنان بومی را نیز مورد توجه دارد.

حمایت دادستانی از فعالان رسانه گزارش کننده تخلف

دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت: فعالان رسانه‌ای که با گزارش خود اطلاعات درست را به دادستانی ارائه دهند، مورد حمایت قرار می‌گیرند.

اسپانلو افزود: خبرنگاران رسالت سنگینی در راه آگاه‌سازی جامعه دارند و می توانند بیشتر از این ظرفیت خود را در راه خدمت به توسعه و پیشرفت و رفع مسائل و مشکلات بکار بگیرند.

وی با تاکید بر توجه بیشتر فعالان رسانه‌ای به وظیفه محوله با هدف اطلاع رسانی به جامعه، گفت: این قشر باید در چارچوب قانون فعالیت خود را انجام دهند و از توهین و افترا و نشر اکاذیب و نقدهای جانبدارانه خودداری کنند.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول