اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ادارات و بانک‌های رفسنجان امروز یکشنبه تعطیل اعلام شد

فرماندار رفسنجان گفت: با توجه به وجود سیلاب‌ها در اکثر معابر و خیابان‌ها امکان تردد در خیابان‌ها وجود ندارد و با هماهنگی و دستور استاندار کرمان ادارات شهرستان و بخش‌های تابعه رفسنجان یکشنبه 9 مرداد تعطیل اعلام شد.

ادارات و بانک‌های رفسنجان امروز یکشنبه تعطیل اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حسین رضایی سرپرست فرمانداری رفسنجان اظهار کرد: عصر شنبه بارندگی‌ها نسبت به دو روز گذشته به‌شدت ادامه پیدا کرد و در بیشتر نقاط شهرستان سیلاب و پر شدن رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر و خیابان ها قابل مشاهده است.

وی افزود: با هماهنگی ارگان‌های امدادگر اعم از سپاه، هلال‌احمر، بسیج، توپخانه ۶۵ صاعقه، شهرداری، نیروهای جهادی، مردم شریف رفسنجان و تمامی دستگاه‌های اجرایی تلاش برای مقابله با بروز خسارت‌های ناشی از سیلاب در رأس امور قرار گرفت و خوشبختانه از عصر روز شنبه تا کنون خسارت جانی نداشتیم.

رضایی عنوان کرد: دستور تخلیه ۱۲ منطقه در این شهرستان صادر شد و مکان‌های اسکان برای این افراد در محل‌های دانشگاه ولیعصر(عج)، مسجد قبا، ورزشگاه تختی و حسینیه ثارالله آماده‌سازی شد و با کمک اتوبوس‌های شهرداری زمینه انتقال اهالی این مناطق به محل‌های اسکان هم فراهم شد.

وی از صبر و شکیبایی و تلاش مردم قدردانی و خاطرنشان کرد: با توجه به وجود سیلاب‌ها در اکثر معابر و خیابان‌ها امکان تردد در خیابان‌ها وجود ندارد و با هماهنگی و دستور استاندار کرمان ادارات شهرستان و بخش‌های تابعه رفسنجان یکشنبه 9 مرداد تعطیل اعلام شد.

سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: ارگان‌های خدمت‌رسان از جمله هلال‌احمر، نیروی انتظامی، علوم پزشکی و غیره در روز یکشنبه باز هستند و فعالیت دارند.

مصطفی بخشی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان گفت: با توجه به آبگرفتگی گسترده در سطح شهر رفسنجان ناشی از سیلاب شب گذشته، بنا بر تصمیم ستاد مدیریت بحران رفسنجان تمامی ادارات این شهرستان و بانک‌های دولتی و غیردولتی امروز یکشنبه ۹ مردادماه تعطیل هستند.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار رفسنجان از شهروندان خواسته حتی‌الامکان امروز از منازل خود خارج نشوند مگر برای انجام کار ضروری تا موجب کندی روند کار تیم‌های امدادی و مراکز خدمات‌رسان در سطح شهر نشوند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول