اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خسارت ۵۰۰ میلیونی سیل به تجهیزات مخابراتی در منطقه کندوان

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه مازندران از خسارت ۵۰۰ میلیون تومانی سیل دو روز گذشته به تجهیزات مخابراتی در غرب استان خبر داد.

خسارت ۵۰۰ میلیونی سیل به تجهیزات مخابراتی در منطقه کندوان

 به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، علی نوروزی مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه مازندران در بازدید میدانی از منطقه دزدبن جاده کندوان شهرستان چالوس با همراهی اعزی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران و تیم‌های فنی و تخصصی مخابرات استان از  راه‌اندازی سایت‌های همراه اول در منطقه سیل‌زده «دزدبن، دونا، سیاه بیشه، پل‌زنگوله و پل‌اوشن» منطقه چالوس خبر داد.

وی اظهار کرد: در تلاش هستیم تا با بازگشایی مسیر و اتصال شبکه برق منطقه، سایت‌های همراه اول در مناطق «گزناکوتی، گیجان ، انگوران و دلیر را به شبکه سراسری همراه اول متصل کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه مازندران در ادامه از اجرا و اتصال ۳.۵ کیلومتر فیبر نوری جدید و ترمیم سه نقطه از ارتباطات مخابراتی در جاده کندوان خبر داد و افزود: با اجرای این پروژه شبکه فیبر نوری سایت دزدبن به مرزن‌آباد چالوس متصل شده است.

نوروزی ابراز امیدواری کرد؛ طی ساعات آینده با تامین و اعزام دیزل ژنراتور دو سایت منطقه گزناکوتی و دلیر راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول