اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

جولان عناصر اطلاعاتی آمریکا در مناطق ناآرام بغداد

مشاور نظامی سابق عراق از افزایش شمار عناصر اطلاعاتی در مناطق کمربندی بغداد و احتمال توطئه جدید خبر داد.

جولان عناصر اطلاعاتی آمریکا در مناطق ناآرام بغداد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «صفاء الأعسم» مشاور نظامی سابق عراق با اشاره به افزایش شمار عناصر اطلاعاتی در مناطق کمربندی بغداد، گفت که جولان عناصر اطلاعاتی در مناطق ناامن سوالاتی را درباره ارتباط آن‌ها با ترورهای اخیر مطرح می‌سازد.

وی در مصاحبه با وبگاه «المعلومه» گفت: دستگاه اطلاعاتی عراق و دولت تاکنون درباره تحرکات اخیر دستگاه اطلاعاتی آمریکا و حضور عناصر آن با لباس غیرنظامی در اطراف بغداد، پاسخی نداده‌اند.

الاعسم افزود که نیروی بازداشتی آمریکا به فرماندهی یگان ویژه انتقال داده شد اما مورد بازجویی قرار نگرفت که همین امر تعجب‌برانگیز است.

وی گفت که جولان عناصر اطلاعاتی آمریکا با لباس غیرنظامی و خودروی غیرنظامی، جزئیات جدیدی را درباره پرونده‌ ترورها فاش می‌کند و هشداری درباره توطئه جدید است به خصوص اینکه این عناصر در مناطق امنیتی و کمربندی بغداد پرسه می‌زنند.

الاعسم همچنین درباره تداوم ناامنی در اطراف جرف‌النصر همزمان با فرا رسیدن ماه محرم الحرام و نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و تلاش طرف‌های خارجی برای ایجاد هرج و مرج و جنگ داخلی هشدار داد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول