اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افزایش دستمزد کارگری کمکی به این قشرنکرد

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجانوی ارزش گذاری کالاها با قیمت جدید، افزایش ۵۷ درصدی دستمزد کارگران را از دیگر مشکلات متناوب برای فعالان این حوزه دانست و گفت: آنچه در این میان جالب توجه است که این که مبلغ تصویب شده از جیب کارفرمای رفت ولی کمکی به قشر کارگری هم نکرد.

افزایش دستمزد کارگری کمکی به این قشرنکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان سجاد نباتچیان در همایش اصناف، صنعتگران و معدن کاران استان زنجان به حضور ۳۰ ساله خود در جلسات این چنینی اشاره و اظهار کرد: آنچه خواهم گفت یک تجربه چند ۱۰ ساله است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تشریح سرگذشت چندین دهه صنعت معدن و تجارت استان افزود: در این میان مشکلاتی که توسط مسؤولان تصمیم‌گیر به این حوزه تحمیل شده است در نوع خود قابل توجه است که اخذ مالیات ۹ درصدی به عنوان ارزش افزوده و تحویل آن به دارایی از مهمترین تصمیمات چالش برانگیز بوده است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به حذف مشوق‌های صادراتی اشاره و تاکید کرد: ۵ درصد تعرفه گمرکی برای ماشین آلات وارداتی هم به مشکلات موجود اضافه شده است.

وی ارزش گذاری کالاها با قیمت جدید، افزایش ۵۷ درصدی دستمزد کارگران را از دیگر مشکلات متناوب برای فعالان این حوزه دانست و گفت: آنچه در این میان جالب توجه است که این که مبلغ تصویب شده از جیب کارفرمای رفت ولی کمکی به قشر کارگری هم نکرد.

نباتچیان به حضور زنجانی‌ها در مناصب و مسؤولیت‌های مهم کشوری اشاره و تاکید کرد: آرزو می کنم این موقعیت به ارتقای وضعیت استانی کمک کند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول