اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تفاوت زیادی در مجوزهای اصناف با میراث فرهنگی به لحاظ کارکرد وجود دارد

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با تاکید بر اینکه تبعیض‌ها عقده‌های بزرگی را در بین فعالان اصناف ایجاد کرده است، گفت: کافیست در این میان به تفاوت کارکردهای مجوزهای صادر شده توسط میراث فرهنگی و اصناف توجه شود.

تفاوت زیادی در مجوزهای اصناف با میراث فرهنگی به لحاظ کارکرد وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمود موسوی در همایش اصناف، صنعتگران و معدن‌کاران با تشریح اقدامات اصناف برای عمل به انجام وظایف اجتماعی خود اظهار کرد: استان زنجان ۴۰ هزار واحد صنفی دارد که از قضا هیچ خطری برای هیچ بشری ایجاد نمی‌کند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه عوارض همه تحولات اجتماعی و سیاسی متوجه فعالان اصناف است، افزود: در این میان همه غنائم این وقایع متوجه آقازاده‌ها شده است.

وی به مغفول بودن امر آموزش در حوزه اصناف اشاره و تاکید کرد: با وجود موفقیت حوزه آموزش در بین اصناف به این حوزه بی‌توجهی شده است.

موسوی با بیان اینکه اصناف با وجود همه مشکلات در هیچ مقطع تاریخی تجمعی برگزار نکرده و فشارها را تحمل کرده‌اند، ادامه داد: اما در این میان صدور مجوزهای موازی و عدم حمایت و برخورد متفاوت با اصناف آنها را آزرده خاطر کرده است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با تاکید بر اینکه تبعیض‌ها عقده‌های بزرگی را در بین فعالان اصناف ایجاد کرده است، گفت: کافیست در این میان به تفاوت مجوزهای صادر شده توسط میراث فرهنگی و اصناف به لحاظ کارکرد توجه شود.

وی به منسوخ شدن برخی از مشاغل و لزوم جایگزینی مشاغل جدید با آنها اشاره کرد و افزود: در این میان در حالی که تصمیم‌گیران برای حفظ نسل همه همه جانوران دونده بودجه تصویب می‌کنند هیچ فکری برای حفظ صنعت‌کارانی که صنعت آنها در هیچ دانشگاهی تدریس نمی‌شود پیش بینی نشده است.

موسوی با بیان اینکه بر اساس قانون باید یک سوم از درآمد جرائم اصناف به بازرسی بازگردانده شود افزود: هفت سال است که ریالی از این جرائم که از قضا افزایش هم یافته، بازگردانده نشده است و آنچه در این میان متوجه بازرسی شده هزینه‌های اضافی تحمیل شده بوده است.

شایان ذکر است، محمود موسوی در پایان صحبت‌های خود از فعالیت در این صنف خداحافظی کرد.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول