اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

نسخه عراقی «سلام فرمانده» با یادی از شهید قاسم سلیمانی منتشر شد+فیلم

نسخه عراقی سلام فرمانده با یادی از شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس منتشر و توسط جمعی از اقشار و ادیان مختلف عراقی خوانده شد.

نسخه عراقی «سلام فرمانده» با یادی از شهید قاسم سلیمانی منتشر شد+فیلم

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، سرود سلام فرمانده که به زبان‌ها مختلف سروده و اجرا شده است، این بار توسط یک عراقی با مضامینی از رشادت‌های شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس سروده و اجرا شد.

با توجه به اینکه در عراق ادیان و مذاهب گوناگونی وجود دارند که رهایی از داعش را مدیون نیروهای حشدالشعبی به ویژه شهید ابومهدی المهندس و قاسم سلیمانی می‌دانند، از مسلمان شیعه و سنی تا سایر ادیان همچون مسیحیان عراقی دور هم گرد آمدند و سرود سلام فرمانده را خواندند.

خادمان حرم‌های مطهر عراق در کنار نیروهای مقاومت این کشور و همچنین اقشار مختلف، به اتحاد مردم این کشور برای جلوگیری از نفوذ دشمنان اسلام در منطقه تأکید کردند و افراد در حالی که تصاویری از شهدای مقاومت، رهبر معظم انقلاب اسلامی و آیت‌الله سیستانی در دست داشتند، برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و ادامه راه آنها قیام کردند.

در ادامه نسخه عراقی سلام فرمانده را مشاهده می‌کنید:

به گزارش فارس، سلام فرمانده در کشورهای مختلف مورد استقبال قرار گرفته است و جمعی از مردم جهان این سرود را هم‌خوانی می‌کنند. (اینجا ببینید)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول