اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افزایش طبقات ساخت و ساز در کوی آزادگان زنجان

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان گفت: افزایش طبقات از دو طبقه بالای همکف به سه طبقه بالای همکف برای رونق ساخت و ساز در کوی آزادگان مصوب شد.

افزایش طبقات ساخت و ساز در کوی آزادگان زنجان

مهدی طالب، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به پیگیری‌های شورای اسلامی ششم شهر درباره لزوم اخذ مصوبات محوری در حوزه ساخت و ساز اظهار کرد: این مصوبات در راستای خدمت رسانی به همشهریان است.

 رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان گفت: از مزایای این مصوبات جلوگیری از رانت و فساد، افزایش سرعت صدور پروانه، کاهش وابستگی به جرایم ماده 100 و حفظ شأن و منزلت مردم عزیز شهرمان و همینطور جلوگیری از درگیری اجراییات و رونق به ساخت و ساز است.

وی درباره برخی از مصوبات کمیسیون ماده پنج افزود: افزایش طبقات از دو طبقه بالای همکف به سه طبقه بالای همکف جهت رونق به ساخت و ساز در کوی آزادگان و همینطور مصوبه محوری خیابان ایثار یک و افزایش تراکم برای قطعات 300 متر مربعی در این محور و مصوبه همباد سازی با پلاک‌های مجاور در بافت فرسوده و اخذ مصوبه محوری برای قطعات زیر 100 متر مربع بصورت کلی برخی از مصوبات اخذ شده است.
طائب ادامه داد: از اولویت‌های کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر اخذ مصوبات محوری است که به لطف اعضای محترم کمیسیون ماده پنج و کمیته کار این موضوع محقق می‌شود.

انتهای پیام/73005
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول