اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سیلاب و روان‌آب در شهرستان‌های اصفهان خسارت وارد کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در پی ادامه بارش‌های رگباری روز جمعه سیلاب و رواناب در روستاها و شهرستان‌های استان در بخش‌های مختلف خسارت وارد کرد.

سیلاب و روان‌آب در شهرستان‌های اصفهان خسارت وارد کرد

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی ادامه بارش‌های رگباری روز جمعه ۷ مرداد ماه سیلاب و رواناب در روستاهای شهرستان فریدن و بویین میاندشت، رزوه، چادگان و محله مندرجان شهرستان چادگان، روستاهای بخش کرون، شهرهای میمه و وزوان، منطقه عشایری زردفهره فریدونشهر، روستای پهلوشکن و محور جاده‌ای پادنا سی سخت جاری و خساراتی به راه‌ها، بخش کشاورزی و تعدادی اماکن مسکونی وارد شد.

وی افزود: محور جاده‌ای تیران و کرون، داران و گلپایگان، دهق و علویجه برای ساعاتی مسدود و ارتباط مخابراتی ۳ روستای بخش میمه با بازسازی فیبرنوری برقرار شد. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه سیلابی از سه حوضه شهرستان ورزنه به سمت تالاب گاوخونی هدایت شد، بیان کرد: شبکه برق فشار متوسط روستای گلاب شهرستان تیران و کرون بازسازی و سیلاب در بخش کرون به سمت رودخانه مرغاب و سد خمیران هدایت شد.

وی با اشاره به امدادرسانی به خانوارهای عشایری در محاصره سیل در بخش پادنای علیای سمیرم خاطرنشان کرد: محور پادنا به سی سخت که به علت رانش مسدود شده بود، بازگشایی شد.

شیشه فروش با اشاره به نجات ۳ نفر در منطقه انارک از سیل گفت: آب شرب ۳ روستای بخش مهردشت تأمین شد و به دلیل ورود سیلاب به رودخانه زاینده‌رود و گل آلود شدن آب، سبب افزایش کدورت آب در تصفیه‌خانه شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول