اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پیش‌بینی احداث 1000 واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر کهک / بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح ورجان اوایل سال آینده

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر کهک را موردتوجه قرار داد و گفت: 30 هکتار برای احداث این واحدها اختصاص‌یافته است و کهک تنها شهرستانی بوده که ثبت‌نام آن در سامانه باز شده است و می‌توانیم تا احداث 1000 واحد در کهک ثبت‌نام داشته باشیم.

پیش‌بینی احداث 1000 واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر کهک / بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح ورجان اوایل سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، محمد صادقی امروز در بازدید استاندار قم از طرح‌های عمرانی شهرستان کهک، آخرین وضعیت احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: اجرای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان طبق زمان‌بندی انجام‌شده در حال اجراست و به‌زودی نخستین واحدهای این طرح به مردم واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌ها، احداث تک‌واحدی از نقشه‌های اجرایی اراضی 560 هکتاری حذف‌شده است، تصریح کرد: قیمت تمام‌شده این واحدهای مسکونی به‌زودی مشخص و اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر کهک را مورد توجه قرار داد و افزود: 30 هکتار برای احداث این واحدها اختصاص‌ یافته است و کهک تنها شهرستانی بوده که ثبت‌نام آن در سامانه باز شده است و می‌توانیم تا احداث 1000 واحد در کهک ثبت‌نام داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه سامانه ثبت‌نام برای شهر کهک تا زمانی که تکمیل ظرفیت شود، باز خواهد بود، عنوان کرد: پالایش افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی نیز آغاز و در حال تزریق اراضی برای احداث واحدها برای آنان هستیم.

صادقی در ادامه با اشاره به احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی روستای ورجان، خاطرنشان کرد: متأسفانه به علت تعلل‌ها  و تأخیر در زمان‌بندی‌ها در احداث پل این تقاطع، هزینه اجرای این پل به 20 میلیارد تومان افزایش‌یافته است.

وی بازنگری طرح این تقاطع غیرهمسطح را موردتوجه قرارداد و گفت: به‌منظور کاهش گره‌های ترافیکی آینده این طرح، پروژه مورد بازنگری قرار گرفت و در شورای ترافیک کشور مورد تصویب قرار گرفت؛ مدت‌زمان اجرای پروژه 18 ماه بوده که امیدواریم تا اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه برای احداث این تقاطع پیمانکار انتخاب و عملیات اجرایی آن با قدرت در حال اجراست، یادآور شد: 40 میلیارد و 700 میلیارد تومان مبلغ قرارداد این تقاطع بوده که با تعدیل حدود 50 میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول