اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

راه‌اندازی دانشکده علمی ـ کاربردی خبرگزاری فارس با همراهی بسیج رسانه در مازندران

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، از راه‌اندازی دانشکده علمی ـ کاربردی خبرگزاری فارس با همراهی بسیج رسانه در مازندران خبر داد.

راه‌اندازی دانشکده علمی ـ کاربردی خبرگزاری فارس با همراهی بسیج رسانه در مازندران

‌به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه در دیدار با مدیران کانون بسیج رسانه استان، اظهار کرد: بسیج رسانه آمادگی راه‌اندازی دانشکده خبر را دارد که با مجوز دانشگاه علمی ـ کاربردی خبرگزاری فارس بتواند دانشکده خبر را در استان راه‌اندازی کند.

وی افزود: یکی از دلایل این کار خلأ آموزش رسانه است که استان‌ها از نظر ظرفیت جبهه رسانه‌ای نیازمند این مهم هستند.

رئیس بسیج رسانه بیان کرد: باید نهضت آموزش رسانه‌ای را برای رسانه‌ها فراهم شود، چرا که اعتقاد داریم شرایط کار رسانه سخت و طاقت‌فرسا است و با آموزش‌های نوین بخشی از شرایط کار برای اصحاب رسانه تسهیل می‌شود.

محمدیان ادامه داد: با توجه به شرایط سخت رسانه‌ها در استان‌ها نیاز است زمینه آموزش اصحاب رسانه‌ فراهم شود که در این زمینه بسیج رسانه آمادگی دارد، با فراهم کردن مکان دانشکده خبر را برای استان‌ها راه‌اندازی کند.

وی بیان کرد: طی صحبتی که با مدیرعامل خبرگزاری فارس داشته و با توجه به وجود ظرفیت آموزش در این رسانه، آمادگی راه‌اندازی دانشکده رسانه در استان‌ها وجود دارد که در این زمینه استانداران با در اختیار گذاشتن فضا می‌توانند شرایط را تسهیل کنند.

محمدیان یادآور شد: هر استانی که آمادگی را داشته باشد می‌تواند از این ظرفیت آموزشی به نحو احسن استفاده کند.

وی بیان کرد: در استان مازندران طی صحبت‌هایی که با مدیران بسیج رسانه داشته ضعف آموزش‌های رسانه‌ای دیده می‌شود که باید شرایط آموزش اصحاب رسانه فراهم شود و مسؤول بسیج رسانه استان اعلام آمادگی کرده تا دانشکده علمی ـ کاربردی خبرگزاری فارس در استان مازندران به‌عنوان نخستین استان در کشور ایجاد شود و بالطبع آن از ظرفیت‌های اصحاب رسانه استفاده شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول